“کاملاً جسورانه بوده است”: جان توری در مورد شهردار شدن همه گیر تورنتو ، دکتر آیلین دو ویلا – و اینکه آیا او دوباره کاندید خواهد شد

جان توری در حال ورود به نیمه دوم دوره دوم خود به عنوان شهردار تورنتو است که با دشمنی که حتی یک سال پیش نیز وجود نداشت ، به سر برد.

ما با او صحبت کردیم که چگونه COVID-19 شغل خود را تغییر داده است و اینکه آیا به دنبال یک دوره سوم است.

چگونه همه گیری هایی که روزانه به عنوان شهردار انجام می دهید تغییر کرده است؟

توری: من بسیاری از وقایع را عملاً انجام می دهم ، که تفاوت بسیار بزرگی است. اما در واقع ثابت شده است که به عنوان وسیله ای برای بازتر بودن در برابر افراد کاملاً مفید است. اگر معلول هستید ، یا یک فرد ارشد یا هر چیز دیگری هستید و به اینترنت دسترسی داشتید ، می توانید بخشی از این جلسات عمومی باشید. من تالارهای شهر را انجام داده ام ، جلسات عمومی ، برای تحولات و موارد مختلف را به لحاظ قانونی انجام داده ام.

شما برای یک روز کاری طولانی شناخته شده اید. آیا همه گیری آن را طولانی تر کرده است؟

توری: واکنش اضطراری مسئولیتهای اضافی گسترده و معاملات اضافی با دولتهای دیگر را به من داده است – من این کار را در کارهای معمول انجام دادم اما اکنون در مورد موارد اضطراری نیز انجام دادم. بنابراین شهردار شدن واقعاً به دو شغل تبدیل شده است. من آن را بدون شکایت می گویم. انجام دو کار فقط دشوارتر است ، در حالی که قبلاً یکی را انجام می دادید. فشار شغل دوم – در چارچوب بی واسطه بودن تصمیمات عواقب ناشی از آن برای افراد – وقتی برای تصمیم گیری تصمیم می گیرید ، برای شما از بین نمی رود.

تصمیماتی که شما با دکتر آیلین دو ویلا ، رئیس بهداشت عمومی شهر می گیرید ، به معنای واقعی کلمه مرگ و زندگی مردم است.

توری: در ماه مارس ، صبح یک شنبه ، حدود شش نفر از دکتر دی ویلا در مورد پیش بینی های (COVID-19) سخنرانی کردیم و اگر کاری انجام ندهیم ، تعداد افراد می میرند و اگر فکر می کنم تعداد متوسط ​​8000 نفر باشد ، این مورد وجود دارد. از آن زمان تا پایان سال در شهر تورنتو زندگی می کردند و دامنه آن به 10 هزار نفر می رسید. اگر کسی به شما گفت که بسیاری از مردم در تورنتو می میرند ، کوتاه از یک انفجار نوعی زمین لرزه یا یک زمین لرزه مهیب – من فقط گیر افتادم … وقتی از خواب بیدار می شوم ، اولین اخباری که می شنوم ساعت 5 صبح است و وقتی که من درباره یک مرگ غم انگیز از COVID-19 یا هر چیز دیگری بشنوید ، آن را بسیار شخصی می گیرید ، نه اینکه می توانستید جلوی آن را بگیرید ، اما فکر می کنید “اگر فقط ما این کار را می کردیم یا آن کار را می کردیم.” شما واقعاً نمی خواهید کسی به نتیجه بدی در شهر برسد. بنابراین از این نظر کاملاً جدی بوده است ، همانطور که فکر می کنم برای هر انسانی باشد.

به طور معمول شما با سیاستمداران دیگر تصمیم می گیرید. روند تصمیم گیری شما با دی ویلا چیست؟

ما خیلی خیلی به صورت مشارکتی عمل کرده ایم. من فکر می کنم شما دیده اید که من هر روز تقریبا با او در یک صفحه بوده ام. بعضی اوقات وجود دارد که ما برای رسیدن به آن مکان تلاش می کنیم ، فقط به این دلیل که ممکن است نظر متفاوتی داشته باشم ، فقط بر اساس آنچه که من فکر می کنم برای شهر بهترین است یا فکر می کنم مردم آن را بپذیرند. ما بسیار خوب کار کرده ایم تا به جایی برسیم که فکر می کنم مکان درستی است. تا حدودی به نظر من منصفانه است که گفته می شود ، برای کمک به معامله با دولت های دیگر در حالی که با همتایان خود سر و کار دارد ، منصفانه است.

امیدوارم با نزدیک شدن به پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود در سال 2022 ، همه گیری پشت سر ما باشد. آیا اکنون بیش از یک سال پیش به دنبال دوره سوم هستید؟

من وقت نکرده ام که در مورد آن فکر کنم فکر می کنم ابتدا باید این سوال را از خود بپرسید – بالاتر از هر چیز دیگری – می خواهید با زندگی خودتان چه کار کنید؟ سوال دوم این است که “در مورد خانواده خود چه می کنید؟” نکته سوم این است که آیا تلاش برای اقامت به نفع شهر خواهد بود؟ من هیچ کجا آماده بازنشستگی نیستم – ساختار کار برای من چیزی است که من برای آن ارزش قائل هستم – چالش – و من هنوز هم تمایل زیادی به بازگرداندن آن دارم. دیگر چیز زیادی برای اثبات خودم ندارم. اگر چیزی وجود داشته باشد ، به این دلیل است که من دوست دارم شوهر ، پدر و پدربزرگ بهتری نسبت به آنچه در این کار توانسته ام انجام دهم.

بسیاری از افراد می گویند همسر شما بارب هاكت عامل تعیین كننده ، نظر او و وضعیت اختلال عصب خود ایمنی وی خواهد بود.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

توری: خوشبختانه اکنون سلامتی او عالی است. اما نظرات او برای همه حساب خواهد شد. هر دو هم سن هستیم (66). بنابراین از خود می پرسید “خوب ، چطور می خواهی سالهایت را سپری کنی؟” زیرا (شهردار بودن) یک دوره چهار ساله است. اما ما این بحث را نداشته ایم – هنوز هنوز وقت آن نرسیده است.

این مصاحبه برای اختصار و شفافیت ویرایش شده است.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider

به گفتگو بپیوندید

س:

فکر می کنید جان توری چگونه همه گیری را برای شهر تورنتو انجام داده است؟ به نظر شما او باید برای دوره سوم نامزد شود؟

گفتگوها نظر خوانندگان ما است و مشمول موارد زیر است آیین نامه رفتار ستاره این نظرات را تأیید نمی کند.