کمیته تورنتو به پاک سازی برف در پیاده رو مرکز شهر در برابر COVID-19 نه گفت

اگر شورا با توصیه های کمیته زیرساخت و محیط زیست این شهر همراه شود ، تورنتو در سالهای 2020/21 به دنبال گسترش بیشتر برف روبی پیاده رو مسکونی در محله های قدیمی در نزدیکی هسته شهر نخواهد بود.

این کمیته روز پنجشنبه با پیشنهادی از طرف مشاوران جاش ماتلو و مایک لایتون موافقت نکرد تا راهی برای پاکسازی برف از حدود 1000 کیلومتر پیاده رو مسکونی در تورنتوی قدیم ، مناطقی از شرق یورک و یورک ارائه دهد. در حال حاضر صاحبان املاک باید پیاده روهای مجاور را پاکسازی کنند.

در مناطق دیگر شهر ، برف روبی پیاده رو خدماتی است که توسط شهر ارائه می شود. و کمیته از ساکنان استدلال می کند که زمان توزیع عادلانه این سرویس در محله های مرکز شهر – به ویژه در زمان شیوع COVID-19 – رسیده است.

جان پلومادور ، مدیر گروه ساکنان پارک گوزن ها ، گفت: “COVID-19 ما را مجبور می کند که در خارج از منزل باشیم.”

“شهر تورنتو باید این فصل زمستان را برای استفاده عمومی از پیاده روها آماده کند. در مرکز شهر و میانه شهر دسترسی کم به خودرو اما میزان بالای استفاده از عابر پیاده وجود دارد. دسترسی به پیاده روها برای سالمندان و افراد دارای مشکلات حرکتی ضروری است. “

Plumadore و دیگران متذکر شدند که بسیاری از خیابانهای مرکز شهر که صاحبان خانه مسئولیت پاکسازی پیاده رو را بر عهده دارند به طور مداوم پاکسازی نمی شوند.

رابرت تامبولا ، به نمایندگی از انجمن ساکنان دهکده هاربورد ، گفت: “ما عواقب واقعی داریم که با آن روبرو هستیم.

“ما زندگی و اندام (در پیاده روهای پاک نشده) را به خطر می اندازیم. دیگران ریسک های جایگزین می کنند و در جاده قدم می گذارند. متأسفانه برخی فقط عقب نشینی می کنند و به خانه برمی گردند ، یا خانه بسته می مانند. و ناگفته نماند که فاصله اجتماعی در پیاده رو به عرض 1.6 متر در حال حاضر یک مشکل است ، چه رسد به اینکه هنگام برف زدن مانع راه رفتن شود. “

این پیشنهاد می توانست یک برنامه آزمایشی را که اداره حمل و نقل شهر در اوایل سال 2020 آغاز کرده بود ، برای خرید مجموعاً 9 دستگاه برف روبی مقیاس کوچکتر برای شروع پاکسازی برخی پیاده روها در هسته مرکز شهر تسریع کند.

مدیر حمل و نقل تورنتو باربارا گری گفت که این برنامه در سال 2020 به یک آزمایش عادلانه نرسید ، زیرا در زمان کارکرد ماشین آلات بارش برف بسیار کم بود.

وی گفت ، این طرح برای پیشبرد برنامه در 2020/21 ، پاکسازی تقریباً 230 کیلومتر از پیاده روها و همچنین بررسی کل 1000 کیلومتر از خیابان های مسکونی است تا ببیند در پیاده روهای باریک و عمومی فضای کافی برای ارائه خدمات وجود دارد.

گری گفت: “پاک کردن در برخی از مناطق به دلیل تجاوزات بسیار دشوار است.” “مواردی مانند دیوارهای نگهدارنده ، تیرهای آبی وجود دارد – و برخی از پیاده روها باریک هستند. مسئله دیگر پارکینگ در خیابان است. “

این کمیته با حرکت پاک کننده برف در مقیاس کامل ، و همچنین پیشنهادی از لایتون برای ارزیابی زودهنگام تأثیر بودجه تا اول دسامبر ، به جلو راندن رأی داد.

این کمیته از ایجاد یک استراتژی برای اجرای بیشتر آیین نامه موجود حمایت کرد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

به گفته گری ، پس از 624 بازرسی که ناشی از 3000 شکایت بود ، زمستان گذشته این شهر فقط 44 بار اتهام برای افرادی که به دلیل پاکسازی پیاده رو خود گزارش نشده اند ، عنوان کرد.

اصلاح – 5 نوامبر 2020: این مقاله از روی نسخه قبلی ویرایش شده است که جوش کال را به عنوان یکی از مشاورانی که پیشنهاد برف روبی را ارائه داده اند ، نادرست معرفی کرده است. در واقع ، این جاش ماتلو بود.