“یک هشدار صریح”: تورنتو برای موارد COVID-19 رکورددار است ، زیرا داده ها خطرات مراجعه به خانه های یکدیگر را نشان می دهد

رئیس بهداشت عمومی شهر می گوید ، عفونت های جدید COVID-19 تورنتو روز 700 گذشته 700 مورد را منفجر کرده است – برای دومین روز متوالی یک رکورد بی سابقه است و “هشدار صریح” به تورنتونی ها برای جلوگیری از مخلوط کردن است.

دکتر آیلین دو ویلا گفت 761 عفونت جدید ، پس از رکورد 643 در روز دوشنبه ، نشان می دهد ویروس کشنده “همچنان به راحتی و به طور گسترده گسترش می یابد” ، در تورنتو.

دی ویلا در گفت: “پرونده های امروز یک هشدار صریح است … که همه در هر سنی خطر ابتلا به عفونت را دارند ، همانطور که همه ما توانایی کاهش خطر را از طریق اقدامات و انتخاب هایی که طی چند هفته آینده انجام می دهیم ، داریم.” بیانیه.

به نظر می رسد اجتماعات کوچک بین خانگی قسمت عمده ای از موج دوم شهر است.

تجزیه و تحلیل “منبع بررسی عفونت” نشان می دهد از هر 5 نفر مبتلا به ویروس ، یك نفر تأیید می كند كه برای تجمع 10 نفر یا كمتر در طی دوره آلوده بودن ، در خانه خود بازدیدكننده داشته یا در خانه شخص دیگری رفته است.

در حالی که 21 درصد افراد آلوده ارتباط نزدیک با همسر یا شریک زندگی آلوده را شناسایی کردند ، روابط مشترک بعدی بعدی دوستان ، 16 درصد و همکاران نیز 16 درصد بود.

د ویلا نوشت: “در مجموع ، 35 درصد مواردی كه تماس نزدیك را گزارش كرده اند ، نشان می دهد كه تماس نزدیك آنها با موارد شناخته شده فقط تماس های غیر خانگی بوده است.”

“این راهنمایی برای برقراری ارتباط با خانواده شما را تأکید می کند.”

دی ویلا و شهردار جان توری از تورنتونی ها التماس کرده اند که تا آنجا که ممکن است در خانه بمانند ، هنگام بیرون ماسک بزنند ، مرتباً دست ها را بشویند و بیمار به کار خود نروند.

از 761 مورد COVID-19 امروزی ، تقریباً 57 درصد افراد 20 تا 49 ساله هستند. در حالی که هر کسی می تواند به بیماری جدی مبتلا شود ، اکثر کسانی که به دلیل COVID-19 می میرند ، سالخوردگان هستند.

از روز دوشنبه 13 نفر دیگر در بیمارستان بستری شدند و مجموع تورنتو را به 258 نفر رساند و 49 نفر تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفتند. این شهر روز سه شنبه هیچ کشته جدیدی ثبت نکرده است ، اما در هفته های اخیر بسیاری از ساکنان خانه سالخورده تسلیم شده اند.

همانطور که روز دوشنبه انجام داد ، دی ویلا بر افزایش عفونت ها تأکید کرد ، در میان افزایش آزمایش ها ، هنوز هیچ منفعتی از قفل 28 روزه “منطقه خاکستری” که برای تورنتو 23 نوامبر آغاز شد ، نشان نمی دهد.

وی گفت که کاهش عفونت ناشی از تعطیلی میزهای ناهارخوری ، سالن های بدنسازی و محدودیت در عروسی و سایر مجالس تا حدود 7 دسامبر دیده نمی شود زیرا ویروس حدود 14 روز انکوباتور می شود.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

عفونتهای جدید تورنتو در 28 ژوئیه با کمترین میزان یک مورد روبرو شدند. با بازگشایی شهر پس از قفل شدن و تسریع سرعت در سقوط ، این تعداد به تدریج افزایش یافت.

هفت روز گذشته در شهرستان موارد متوسط ​​جدید 454 مورد در روز سه شنبه بوده است.

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider