آب و هوا، خدمه پر کردن چاله های تورنتو را به تاخیر انداخت

رانندگان باید کمربندهای ایمنی خود را ببندند و برای یک سواری سخت از چاله‌ها آماده شوند، که تا اواخر زمستانی که از طوفان برف می‌بارید، چیز مهمی به نظر نمی‌رسید.

ما خوش شانس بودیم که زمستانی معتدل با حداقل برف داشتیم که به سرعت آب شد، حداقل تا هفته سوم فوریه، زمانی که برف و هوای سرد بالاخره ما را فرا گرفت.

یکی از مزایای آب و هوای معتدل تعداد معقول چاله‌ها بود – حداقل در مقایسه با زمستان‌های سردتر و برفی‌تر – اما اواخر ماه گذشته، زمانی که طوفان‌های برفی جمعه به یک رویداد هفتگی تبدیل شد، این وضعیت تغییر کرد.

تعداد چاله های پر شده توسط شهر بین 1 ژانویه و 21 مارس – 27,788 – در مقایسه با چندین زمستان گذشته، تأیید می کند که امسال کاملاً منطقی بوده است. کل برای مدت مشابه در سال 2022، 41,062 بود، در حالی که این رقم در سال 2021 به 52,150 و در سال 2020 به 70,469 رسید.

اما گول نخورید، مارک میلز، مدیر عملیات جاده ای در شهر، گفت که دلیل بزرگی که چرا تعداد کل چاله ها در مقایسه با زمستان های اخیر پر شده است، تحت تأثیر نحوه استقرار نیروی کار خود در شهر بوده است.

میلز گفت، با برف بسیار زیاد در هفته های اخیر، کارکنان شهری که در غیر این صورت برای وصله چاله ها به کار گماشته می شدند، به جای برف، به ویژه در اطراف ایستگاه های حمل و نقل و گوشه خیابان ها را پاکسازی کردند.

میلز گفت: «در این زمان از سال ما خدمات زمستانی را در اولویت قرار می دهیم. او گفت: «کارکنانی که در غیر این صورت از آنها برای پر کردن چاله‌ها استفاده می‌کردیم، حتی تا یک هفته پس از طوفان، مشغول تمیز کردن برف بودند.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا چاله ها را ظرف چهار روز پس از گزارش به ما پر کنیم، اما در حال حاضر فصل اصلی چاله ها است. وقتی برف روبی را اضافه کنید، آنقدر که دوست داریم در چاله‌ها دور نیستیم.»

وقتی از او پرسیده شد که سال 2023 در مقایسه با سال های دیگر از نظر چاله ها چگونه است، او گفت. “این یک سال متوسط ​​است. در اواخر بهمن و اسفند خدمات زمستانی را در اولویت قرار دادیم. از (این هفته)، ما چاله‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم.»

وی گفت که در سال 2022، شهر 4.4 میلیون دلار برای وصله چاله ها بودجه اختصاص داد و در مجموع 178837 چاله را پر کرد و افزود که میانگین هزینه هر چاله بین 25 تا 30 دلار است.

اگر بخواهیم آن را در نظر بگیریم، بودجه خدمات حمل و نقل در سال 2023 برای بازسازی زیرساخت های جاده ای 425 میلیون دلار است. وصله چاله ها به سختی یک درصد از کل است.

میلز گفت، یکی از راه‌هایی که شهر در چاله‌ها گرفتار می‌شود، وصله‌های برق آسای آخر هفته است، زمانی که 150 کارگر در خدمه‌های سه یا چهار نفره برای پر کردن آنها مستقر می‌شوند.

او گفت که اولین برق آسای فصل که حدود 150 نفر در آن شرکت داشتند، در 23 فوریه اتفاق افتاد، زمانی که حداقل 4000 چاله وصله شد، او گفت که بلایتس آخر هفته یک رویداد عادی آخر هفته در ماه آوریل خواهد بود.

بنابراین رانندگان باید حداقل تا یک ماه آینده مراقب چاله‌ها باشند تا زمانی که کارگران شهری گرفتار شوند.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.