آپارتمان های سالمندان ویلیام دنیسون ممکن است به زودی بازسازی شوند

وقتی مسکن مقرون به صرفه کالایی کمیاب در تورنتو است، شرم آور است که ساختمانی که کاملاً قابل استفاده به نظر می رسد بسته شود و مستاجران بسته بندی کنند.

اما این حقیقت غم انگیز در آپارتمان های ویلیام دنیسون در خیابان شربورن، درست در شمال خیابان دونداس است، جایی که سالمندانی که آنجا زندگی می کردند مجبور شدند در سال 2021 پس از بسته شدن آن را ترک کنند.

مارک مالونی ایمیلی ارسال کرد و گفت که بسته شدن آپارتمان‌های 11 واحدی دنیسون “واقعاً تورنتو را به عنوان شهر در حال فروپاشی به روشی بسیار واقعی و واضح به خانه می آورد.”

او در هنگام نوشتن کتابی در مورد شهرداران تورنتو، از جمله دنیسون، که او را «یک سوسیالیست فوق‌العاده قدیمی دهه‌های 40 و 50» توصیف کرد، به آن علاقه مند شد (که) در اواسط و اواخر دهه 60 شهردار تورنتو بود. ”

دنیسون در حال حاضر بیشتر فراموش شده است، اما مالونی خاطرنشان کرد که او “درست قبل از دیوید کروبی شهردار بود، و در طول دوران حرفه ای خود از همه چیزهای خوب بسیار جلوتر از زمان خود و حتی قبل از تبدیل شدن به قانون حمایت کرد: محافظت از مستاجر، مراقبت پزشکی، گرما. آیین‌نامه، وعده‌های غذایی مدارس، مالکیت شهر، مسکن ارزان‌قیمت، مهدکودک و یک معامله بهتر برای دریافت‌کنندگان رفاه.»

با خروج غیرمنتظره شهردار جان توری، دنیسون به نظر می رسد که قاضی اصلی تورنتو به آن نیاز دارد، اگرچه نخست وزیر داگ فورد – که گفت شهر “نان تست … اگر شهردار چپ چپ وارد آنجا شود” – مخالف است.

«اینجا مکانی است که متعلق به شهر است و برای احترام به یک شهردار واقعی و عدالت خواه نامگذاری شده است، اما تخته شده است. بدتر از آن این است که واحدهای کم درآمد در آن ساختمان، با وجود هزاران نفر در لیست انتظار (شرکت مسکن اجتماعی تورنتو) نامناسب و خالی از سکنه بوده اند، و کمپ های پارک فعال در چند بلوک دورتر.

مالونی استدلال قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کند، که من را به شرکت مسکن اجتماعی تورنتو (TCHC) فرستاد تا بپرسم چرا ساختمان دنیسون بسته شده است.

وضعیت: رابین اسمیت، سخنگوی TCHC به من گفت که در سال 2021 به دلیل “آسیب سنگین آب” تخلیه شد. مستأجران آپارتمان های اجاره به درآمد – سه خوابه و هشت مجرد – به دلیل مسائل ایمنی دوباره اسکان داده شدند.

او گفت، اما خبر خوب این است که TCHC به زودی درخواستی برای مناقصه برای بازسازی آن صادر خواهد کرد و پس از اتمام کار، 11 واحد یک خوابه خواهد داشت. اسمیت گفت که این سازه دارای نام میراثی است، به این معنی که نمی توان آن را خراب کرد، اما کار را نیز پیچیده می کند.

مهمتر از همه، این ساختمان مطابق با استانداردهای ساخت دسترس پذیری TCHC، که فراتر از الزامات کد ساختمان انتاریو است، بازسازی خواهد شد. این شامل دستشویی های در دسترس و یک آسانسور خواهد بود.»

اسمیت گفت در حالی که TCHC مسئول انجام مجدد است، شرکت مسکن سالمندان تورنتو آن را مدیریت خواهد کرد و افزود که هنوز هیچ جدول زمانی برای تکمیل پروژه وجود ندارد.

وقتی به مالونی، که ارتباط خوبی با شهرداری دارد، در مورد برنامه‌های بازسازی گفتم، او گفت که عالی به نظر می‌رسد، اما “من نفسم را حبس نمی‌کنم” تا این اتفاق بیفتد. بنابراین خواهیم دید که چگونه بازی می کند.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.