آیا ردیت قطع شده است؟ کاربران پس از “قطع بزرگ” دوباره دسترسی پیدا می کنند

رسانه‌های اجتماعی محبوب و پلتفرم جمع‌آوری اخبار Reddit بعد از ظهر سه‌شنبه بعد از ظهر سه‌شنبه بعد از یک «مشکل داخلی» برای چند ساعت از کار افتاد.

با توجه به ده ها هزار قطعی گزارش شده در DownDetector، این قطعی حوالی ساعت 3 بعد از ظهر شروع شد. حدود پنج ساعت بعد، سایت دوباره به طور کامل فعال شد.

با توجه به صفحه وضعیت Reddit، هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل این برنامه اکنون پس از تقریباً چهار ساعت “قطع عمده” و یک ساعت دیگر “قطع جزئی” پس از اجرای یک تعمیر، فعال هستند.

خبرنگاران ستاره از آن زمان توانسته‌اند از طریق دسکتاپ و موبایل، از جمله اپلیکیشن iOS، به سایت دسترسی پیدا کنند.

در ساعت 3:18 بعد از ظهر، این شرکت در صفحه وضعیت خود نوشت: «ردیت در حال حاضر آفلاین است. ما در حال کار برای شناسایی موضوع هستیم.» نیم ساعت بعد، این شرکت به‌روزرسانی کرد: «ما یک مشکل سیستم داخلی را شناسایی کرده‌ایم و در حال کار برای رفع آن هستیم.»

درست قبل از ساعت 6 بعدازظهر، Reddit گفت که “اصلاحی را شناسایی کرده است که اجرای آن ممکن است کمی طول بکشد.” حدود یک ساعت بعد، شرکت اعلام کرد که تعمیر انجام شده است.

«ما راه‌حل خود را اجرا کرده‌ایم و به آرامی اجازه می‌دهیم همه چیز بالا برود. ما هنوز از جنگل بیرون نیامده‌ایم.» حوالی ساعت 7:18 بعد از ظهر گفتند

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.