انتخابات شهردار تورنتو با ثبت نام نامزدها آغاز شد

رقابت برای شهردار تورنتو به طور رسمی از روز دوشنبه آغاز شد، زیرا بیش از دوجین نامزد از سراسر طیف سیاسی برای انتخابات غافلگیرکننده ای ثبت نام کردند که در حال شکل گیری یک نبرد شلوغ و داغ برای شغل اصلی شهر است.

صبح با انبوهی از کاغذبازی ها آغاز شد و نامزدهای انتخابات 26 ژوئن در شهرداری افتتاح شد. از ساعت 8:30 صبح، کاندیداها با خانواده و حامیان خود وارد دفتری در طبقه همکف ساختمان شدند تا شرایط لازم را برای ثبت نام – فرم نامزدی و 25 امضای حمایت – و پرداخت 200 دلار هزینه تشکیل پرونده ارائه دهند.

در حالی که جمعی از خبرنگاران به این موضوع نگاه می کردند، امیدهای شهرداری به نوبت خود را به عنوان تنها رقیبی معرفی کردند که قادر به مقابله با هزینه های رو به رشد زندگی، رو به وخامت خدمات شهری و خشونت های تصادفی است که این ترس را برانگیخته است که تورنتو شهری در حال زوال است.

راب دیویس، عضو سابق شورای شهر، اولین بار از دروازه خارج شد، که با یک تابلوی قدیمی خیابان به سمت میز ثبت نام رفت. او گفت که این نمادی از “اولویت های نادرست” شهر در دهه گذشته بوده است، همانطور که برنامه هایی برای صرف 6 میلیون دلار برای تغییر نام خیابان دونداس در زمانی که تورنتو با کمبود بودجه گسترده مواجه است، نشان می دهد.

دیویس با یک نبرد دشوار در برابر 12 نامزد برجسته روبرو است، اما به خبرنگاران گفت که از این مبارزه لذت می برد.

او گفت: «من در تمام عمرم یک آدم ضعیف بودم.

نامزدهای شهرداری تورنتو برای ثبت نام خود در روز دوشنبه صف کشیدند.

آنا بایلائو، عضو شورای سابق داونپورت، نزدیک به دیویس بود، و اعضای نشسته شورا، پل اینزلی، شلی کارول و کریس مویز، که پیشنهاد او را تایید کرده‌اند، پشت میز به او پیوستند.

Bailão گفت که او برای گرفتن یک “معامله منصفانه” از سایر سطوح دولتی برای اصلاح امور مالی تورنتو، با درخواست از استان برای بازپس گیری مالکیت بزرگراه Gardiner و Don Valley Parkway، دو بزرگراه شهری که شهرداری برای آنها هزینه کرده است، نامزد می شود. از دهه 1990

براد برادفورد (بخش 19، سواحل – یورک شرقی) و جاش ماتلو (بخش 12، تورنتو – سنت پل) هر دو خانواده خود را برای ثبت نام در مسابقه با خود آوردند.

دختر دو ساله برادفورد، بریار، در حالی که پدرش اوراق خود را ارسال می کرد، با اشتیاق به بیرون از پنجره دفتر به زمین بازی در کنار شهرداری نگاه می کرد، در حالی که مولی متلو 10 ساله به آرامی بازوی پدرش را در حالی که او سؤالات روزنامه نگاران را مطرح می کرد، گرفت.

بردفورد قول داد که “شهردار عمل قوی” باشد که “نتایج واقعی” را برای تورنتونی‌ها به ارمغان خواهد آورد. او گفت که ساکنانی که با او صحبت می شود فکر می کنند شهر در “نقطه شکست” است.

او گفت: «هیچ‌وقت رفت‌وآمد در این شهر گران‌تر، کمتر ایمن‌تر یا دشوارتر نبوده است.

متلو وعده داد که “شهری قابل زندگی، ایمن و مقرون به صرفه” ایجاد کند و کیفیت خدمات عمومی مانند برف روبی، حمام پارک و تعمیر و نگهداری جاده را بهبود بخشد. برای پرداخت آن، او دو درصد اضافه بهای «صندوق کارهای شهری» را برای مالیات بر دارایی پیشنهاد کرده است.

متلو از تحمیل مالیات‌های اضافی بر ساکنان در زمانی که آن‌ها با افزایش هزینه‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، دفاع کرد و گفت که معتقد است که مهم است که با رای‌دهندگان روبرو باشیم و «اکثر تورنتونی‌ها می‌دانند» که «شما آنچه را که در زندگی برای آن نیاز دارید، دریافت نمی‌کنید. رایگان.”

رئیس پلیس سابق مارک ساندرز متعهد شد که شهرت شهر را به عنوان مکانی عالی برای زندگی بازگرداند. او به خبرنگاران گفت که از رفتن به کنفرانس‌های بین‌المللی پلیس و بازگشت به خانه در «تورنتو پاک و امن» لذت می‌برد، اما آن شهر «دیگر آنجا نیست».

ما در آن نقطه اوج هستیم و به همین دلیل است که من در حال رقابت هستم. ما در مسیر اشتباهی حرکت می‌کنیم.»

نامزد میتزی هانتر پیش‌بینی کرد که با وجود گذراندن چهار سال و نیم گذشته به عنوان عضوی از مخالفان در پارک کوئینز، هیچ مشکلی برای همکاری با دولت پی‌سی نخست داگ فورد برای تقویت مالی شهر نخواهد داشت.

من مطمئناً این تجربه را دارم که پریمیر فورد را به حساب بیاورم. من همچنین یک مدافع بسیار قوی هستم و یک مدافع قوی برای مردم تورنتو خواهم بود.»

او هنوز از کرسی خود در مجلس استعفا نکرده است، اما قول داده است که این کار را قبل از پایان نامزدهای انتخابات شهرداری در 12 می انجام دهد.

جورجیو مامولیتی، عضو سابق شورای شهر، حدود ساعت 10 صبح برای ارائه نامزدی خود وارد شد.

او در پاسخ به این سوال که چرا به شهرداری بازگشته است – پس از نقل مکان به ساحل واساگا و شکست در مناقصه شهردار آنجا – گفت: “سوال این است که چرا من تا به امروز خوب برنگشتم؟”

او مدعی شد: «اگر می‌ماندم، شهر بهتری داشتیم،» با جرایم خشونت‌آمیز کمتر، و قول داد که «نقاب‌بازی» را بازگرداند – بازرسی‌های تصادفی پلیس از افرادی که مظنون به جرم نیستند. پلیس حدود هشت سال پیش به دلیل نگرانی از اینکه گروه‌های خاصی، به‌ویژه مردان جوان سیاه‌پوست را بدنام می‌کرد، به کار خود پایان داد.

تا پایان بعدازظهر دوشنبه، 28 نفر برای شرکت در انتخابات مجدد ثبت نام کرده بودند، که با استعفای ناگهانی شهردار سابق جان توری در ماه فوریه، پس از افشای استار فاش شد که او با یکی از کارکنان خود رابطه داشته است.

دیگرانی که در این رقابت شرکت می کنند عبارتند از آنتونی فیوری، ستون نویس سابق تورنتو سان، ایزابلا گمک، فعال اجتماعی، فرانک دی آنجلو تاجر، افسر پلیس سابق بلیک اکتون و نظریه پرداز توطئه کریس ساکوچیا، همچنین به عنوان کریس اسکای.

در انتخابات عادی شهرداری اکتبر، حزب محافظه کار در حوزه 31 نامزد اول شد.

با فایل هایی از دیوید رایدر

بن اسپور یک گزارشگر ساکن تورنتو است که در مورد سیاست شهرداری و شهرداری برای استار گزارش می دهد. از طریق ایمیل به آدرس [email protected] با او تماس بگیرید یا او را در توییتر دنبال کنید: @BenSpurr

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.