برادفورد، نامزد احتمالی شهردار، می‌گوید که به میراث محافظه‌کاران سرعت می‌بخشد

در صورت انتخاب شهردار بعدی تورنتو، براد برادفورد، عضو شورای شهر، می گوید که به کار جان توری ادامه خواهد داد اما “بیشتر، سریعتر” برای رفع مشکلاتی که تورنتونی ها از زندگی در شهر “ناامید” می کنند، تلاش خواهد کرد.

برادفورد، رئیس شورای مسکن، به استار سه‌شنبه گفت که او «بسیار در نظر دارد» در انتخابات دوم ژوئن 26 ژوئن برای جایگزینی محافظه‌کاران در رقابتی پرجمعیت با چندین رقیب سرشناس رقابت کند.

نماینده Beaches-East York که اولین بار در سال 2018 انتخاب شد و در پاییز گذشته مجدداً انتخاب شد، گفت: “من فکر می کنم همه افرادی که دوست دارند من (نامزد) را در نظر بگیرم و کار را به عهده بگیرم از عدم اقدام دولت ناامید شده اند. .

آنها از اینکه مسکن به طور فزاینده ای برای آنها یا فرزندانشان دور از دسترس است، ناامید هستند. برادفورد گفت: آنها از این که مهم نیست چگونه در شهر تردد می کنند، رسیدن به آنجا سخت تر و دشوارتر است، ناامید هستند.

عضو شورای بخش 19 در پاسخ به این سوال که او با توری که نامزدی شورای برادفورد را تایید کرد و با بردفورد در مورد اکثر مسائل مهم رای داد، تفاوت دارد، گفت: “من فکر می کنم از نظر موضوعی آنچه با من خواهید دید سریعتر انجام می شود.

“جهت مشکلی نیست. ما داریم زیرساخت می‌سازیم، مسکن می‌سازیم. این در مورد سرعتی است که ما در حال انجام آن چیزها هستیم.”

این دوچرخه سوار 36 ساله مشتاق و برنامه ریز شهری در همیلتون بزرگ شد و برای دانشگاه و کار به تورنتو نقل مکان کرد. او گفت که پس از مدتی در بوستون، با یک شغل برنامه ریز در شهرداری و یک «وام مسکن عظیم» در شرق ساکن شد.

پسر والری بردفورد، نماینده لیبرال کیچنر، می گوید که او هرگز به یک حزب سیاسی تعلق نداشته و خود را یک میانه رو عملگرا می داند.

مانند مشاور سابق آنا بایلائو، که او نیز از متحدان محافظه‌کاران بود و همچنین در حال برنامه‌ریزی یک کمپین احتمالی شهرداری با مسکن ارزان قیمت به عنوان محور اصلی است. تیم مشاور برادفورد شامل برخی از محافظه‌کاران و لیبرال‌ها می‌شود.

مشاوران بردفورد شامل کوری تنیکه – سخنگوی استیون هارپر در زمانی که نخست وزیر محافظه کار بود و اخیراً مدیر کمپین کمپین انتخاباتی موفق داگ فورد در سال 2018 و 2022 بود.

دیگران از سه شنبه نام بردند، از جمله جیمی وات، استراتژیست محافظه کار مترقی، باب لوپینسکی سازمان دهنده کمپین لیبرال و استفانی اسمیت، مجری سابق CP24.

برادفورد در پاسخ به این سوال که با توجه به دوره طولانی‌تر بایلائو در شورا، در یک کمپین مالکیت موضوع مسکن در کمپین انتخاباتی چه کسی خواهد بود، گفت: «او خیلی بیشتر از من در شهرداری بوده است.

من می گویم سوالی که برای تورنتونی ها مطرح می شود این است که “در رهبری به دنبال چه هستید؟” این فرصتی برای شروعی تازه، فصلی جدید، تغییر نسل است.» من سابقه ای در ارائه نتایج مستمر برای جامعه، برای شهر دارم.»

بردفورد به کار خود در متقاعد کردن محله خیابان Cedarvale اشاره کرد که یک پارکینگ باید به یک ساختمان مسکونی مدولار 58 واحدی با خدمات در محل برای افرادی که از بی خانمانی فرار می کنند تبدیل شود.

او گفت که او “آن را روی چانه خود گرفت”، اما از سوی منتقدان مترقی خود “جیرجیرک” دریافت کرد که در بهار گذشته ساختمان با تشویق بسیاری باز شد.

در جلسه اخیر شورای، برادفورد پرسید کان. الخاندرا براوو: “آیا پیشنهاد شما برای کاهش هزینه پلیس است؟” زمانی که او تلاش کرد و موفق نشد 900000 دلار – از 48.3 میلیون دلار افزایش بودجه پلیس – را به فضاهای سرپوشیده برای ساکنان بی خانمان تورنتونی اختصاص دهد. در سال 2020، خود برادفورد از تلاش نافرجام شورا برای انحراف بخشی از بودجه پلیس به برنامه‌هایی با هدف کاهش علل اصلی جرم حمایت کرد.

روز سه‌شنبه، این مشاور گفت: سال 2020 «لحظه خاصی در زمان» بود که مردم به قتل جرج فلوید پلیس مینیاپولیس واکنش نشان می‌دادند و تورنتو از آن زمان اقداماتی را انجام داده است که شامل ایجاد واحدهای واکنش به بحران غیر پلیسی می‌شود.

او گفت که از آن زمان تاکنون، جنایات خشونت آمیز در چندین دسته افزایش یافته است، موجی از حملات تصادفی باعث شده است که مردم در مکان های عمومی از جمله TTC احساس ناامنی کنند و تعداد افسران پلیس نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.

او گفت: «این به نقطه‌ای می‌رسد که ما نمی‌توانیم استانداردهای خدمات (پلیس) خود را برآورده کنیم… و برای ایمن‌تر کردن خیابان‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری دارد.

رئیس پلیس سابق مارک ساندرز در میان دیگران به همراه جاش ماتلو، عضو شورای شهر، مایک لیتون عضو سابق شورای شهر، میتزی هانتر MPP لیبرال و بوتیلا کارپوچه MPP MPP NDP، در حال بررسی نامزدی شهرداری هستند.

گیل پنالوسا و کلویی براون که در انتخابات اکتبر گذشته به ترتیب دوم و سوم پس از محافظه‌کاران شدند، هر دو گفته‌اند که قصد دارند دوباره برای شهرداری نامزد شوند.

توری، 68 ساله، در 17 فوریه پس از تحقیقات ستاره نشان داد که رابطه نامناسبی با یکی از کارکنان پایین‌تر دفترش دارد، استعفا داد. توری که متاهل است، گفت: این در طول همه گیری شروع شد و اوایل امسال با توافق دوجانبه پایان یافت.

انتظار می‌رود شورای شهر در 29 مارس کرسی محافظه‌کاران را خالی اعلام کند. مردم از 3 آوریل تا 12 مه فرصت دارند به عنوان نامزد شهرداری برای دوره‌ای که در پاییز 2026 به پایان می‌رسد ثبت نام کنند.

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.