بر روی انتخاب روش درمان تاثیرگذار هستند

کرم روشن کننده و ضد لک تراست هیچگونه حساسیتی به نور ندارد. یکی از ویژگیهای منحصربهفرد کرم روشن کننده و ضد لک Trust استفاده از ویتامینهای کپسوله می باشد که اثر گذاری آن را نسبت به دیگر محصولات مشابه دو چندان میکند. همچنین کرم روشن کننده و ضد لک تراست مانند دیگر محصولات حرفه ای این شرکت، فاقد پارابن می باشد. اگر هم میخواهید از یک طرف از شر لکههای قهوهای و سیاه خلاص شوید و از طرف دیگر پوستی درخشان داشته باشید، میتوانید همراه با خرید کرم ضد لک عالی ، یک کرم روشن کننده نیز تهیه کرده و هر دوی این محصولات را استفاده کنید.

نکتهای که باید قبل از تهیه کرم ضد لک به آن توجه داشته باشید این است که قبل از هر چیز به ترکیبات مورد استفاده در محصولات مورد نظر توجه کنید، چرا که امروزه محصولات فراوانی در بازار وجود دارند که با استفاده از مواد و ترکیبات شیمیایی مضر ساخته شده و بعد از ایجاد یک تاثیر کوتاه مدت آسیبهای جبران ناپذیری به پوست وارد میکنند. آنزیم پاپایین در میوه پاپایا بهعنوان لایه بردار قوی پوست عمل میکند و با پاکسازی سلولهای مرده، رنگ پوست را روشنتر و یکنواختتر میکند و باعث نرمی آن میشود. در حال حاضر شما می توانید در فروشگاه زیباساران انواع کرم ضدلک را ببینید, کرم ضد لک گامنو برسی کنید و با قیمت ارزان تر خرید خود را انجام دهید.

کمپلکس ویتامین E و C کپسوله موجود در این کرم، علاوه بر تکمیل اثر روشن کنندگی، با خواص آنتی اکسیدانی خود و مهار کنندگی رادیکالهای آزاد روی پوست، اثر جوان کنندگی و ضد پیری و بازسازی پوست بینظیری دارد. با این حال، اگر می خواهید مدت زمان بیشتری چهره خود را زیبا و جوان نگه دارید، می توانید با استفاده از کرم ضدلک، ظاهر خود را زیباتر و بدون لک کنید. علاوه بر این، لکه های سنی که به لکه های پیری معروف هستند را می توان با کرم ضد لک روشن کرد.

ناگفته نماند گاهی اوقات مصرف دارو لکه های تیره پوست را به دنبال دارد، چنین عارضهای را جدی بگیرید و مشکل را با پزشکی که این دارو را تجویز کرده در میان بگذارید. این نوع مواد با داشتن خاصیت لایه برداری از اسید کوجیک، لکه های ناشی از تابش خورشید یا پیری پوست را به وضوح کاهش می دهید.