بلیت پارکینگ یک پول‌چرخ را برای شهر تورنتو به دام انداخت

همه عاشق میوه های کم آویزان هستند، به ویژه مأموران اجرای پارکینگ که سیب های خود را در تله بلیط خیابان بلور می چینند.

پیدا کردن یک پارکینگ قانونی در مرکز شهر تورنتو یک چالش است، به خصوص زمانی که علائمی که به رانندگان می‌گوید کجا می‌توانند یا نمی‌توانند پارک کنند به راحتی دیده نمی‌شوند یا به نظر می‌رسد که اوضاع را گیج‌کننده‌تر می‌کنند.

این وضعیت روبروی سالن کوئرنر در خیابان بلور 273 است، جایی که پارک در یک طرف محوطه طولانی تردد مسافران مجاز است، در حالی که یک بلیط 100 دلاری در انتظار رانندگانی است که در سمت دیگر پارک می کنند.

علامت ممنوعیت ایستادن برای هشدار به رانندگان وجود دارد که پارک کردن در غرب آن تخلف محسوب می شود، در حالی که تابلویی روی همان قطب با نشان P سبز روی آن به رانندگان می گوید که پارک کردن در منطقه شرق تابلوی توقف ممنوع است. .

برای اینکه به سردرگمی اضافه شود، یک دستگاه پرداخت و نمایشگر Green P وجود دارد که رسید داشبورد را برای پارکینگ پولی در کنار محل تخلیه ارائه می کند. این امر حواس رانندگان را از علامت ایستادن ممنوع می‌کند و یک پیام پنهانی می‌فرستد مبنی بر اینکه پارک کردن در سرتاسر محل تخلیه مجاز است.

باربارا گوگ که در همان نزدیکی زندگی می‌کند، ایمیلی ارسال کرد و گفت که برای بسیاری از افرادی که برای پارک کردن در سمت اشتباه تابلو بلیط گرفته بودند متاسف است.

او یادداشتی را برای من کپی کرد که به 311 فرستاده بود، که می‌گفت: «چهار یا پنج جای پارک وجود دارد، اما تابلویی که تا حدی توسط درخت پوشیده شده است، نشان می‌دهد که محل بارگیری مسافران است. هیچ علامت گذاری روی روسازی وجود ندارد که آن را متمایز کند.

“هر روز می بینم که یک توریست – امروز ماساچوست – با یک بلیط پارکینگ پریده است. من سعی می‌کنم مردم را در حالی که تلاش می‌کنند پارک کنند متوقف کنم و صادقانه بگویم که آنها نمی‌توانند تشخیص دهند که آیا پارک در آنجا مجاز است یا خیر.

پس از دو بار تلاش برای تماس با 311، آنها دوباره پاسخ دادند که پرونده من را بسته اند. به نظر می رسد آنها از این به عنوان یک عامل درآمد استفاده می کنند.»

او اضافه کرد که یک راه حل ساده این است که علامت های متقاطع را در سمتی که پارک کردن در آن ممنوع است، نقاشی کنیم تا به رانندگان هشدار داده شود که نمی توانند در آنجا پارک کنند. به نظر می رسد این یک راه ارزان، آسان و سریع برای دادن هشدار کافی در مورد تله بلیط است.

وضعیت: یادداشت‌های Gough را به همراه درخواستی برای یافتن راه مؤثرتری برای هشدار دادن به رانندگان مبنی بر اینکه فقط نیمی از فضای تخلیه را می‌توان برای پارکینگ استفاده کرد، به مرکز ارتباطات شهر فرستادم.

در اینجا پاسخ آمده است: «خدمات حمل و نقل تأیید کرده است که علائم نظارتی فعلی جاده قابل مشاهده و دقیق است. علائم نشان می دهد که پارکینگ پولی از طریق ایستگاه پرداخت سبز P در یک بخش پنج تا شش وسیله نقلیه در ضلع جنوبی خیابان بلور 273 مجاز است. منطقه غرب پارکینگ های مجاز منطقه بارگیری مسافر است و به صورت غیر ایستاده است. علائم نشان می دهد، پارکینگ مجاز نیست.

“برای کمک به اطمینان از آگاهی کامل ساکنان و بازدیدکنندگان از مکان هایی که می توانند ایمن در مناطق تعیین شده پارک کنند، کارکنان شهرداری علائم جاده را در منطقه 273 Bloor St. W. پایین می آورند و شاخه های درختان اطراف را برای افزایش دید کوتاه می کنند. علامت گذاری دریچه ها را نمی توان در منطقه بارگیری مسافر نقاشی کرد زیرا این یک نصب استاندارد شهری نیست.

بنابراین، اقداماتی که به صراحت به رانندگان هشدار می دهد، مانند علامت گذاری های متقاطع، اعمال نمی شوند. این یک تله بلیط است و شهر آن را می داند، اما ترجیح می دهد سیب های آسان را انتخاب کند تا اینکه از درآمد خود صرف نظر کند.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.