بهترین روش پخت صدف لوله ای

لحظه ای بهتر در زندگی را توصیف کنید تا امواجی که به آرامی به پاهایتان برخورد می کنند، در حالی که آب شور از چانه تان می چکد و طعم اقیانوس در دهانتان منفجر می شود، در حالی که صدف را که مستقیماً از اقیانوس کنده شده به عقب می کوبید. این باید یکی از بزرگترین لذت های زندگی باشد.

برای خرید صدف لوله ای از این سایت اینجا را کلیک کنید.

استرالیا ششمین خط ساحلی طولانی جهان را با 25780 کیلومتر (16020 مایل) دارد، بنابراین جای تعجب نیست که برخی از پرطرفدارترین صدف های جهان توسط استرالیا تولید می شوند.

 

در واقع، سهم عمده ای در اقتصاد استرالیا تولید صدف است – تقریباً 57 میلیون دلار در سال. این حدود 10000 تن صدف است.

 

آیا صدف در استرالیا وجود دارد؟

سه گونه صدف در نیو ساوت ولز استرالیا رشد می کند: صدف بومی و مسطح (Ostrea Angasi)، صدف سنگی سیدنی (Saccostrea Glomerata) و صدف اقیانوس آرام (Crassostrea Gigas).

 

 

 

چه نوع صدف در استرالیا وجود دارد؟

تابوت خلیج کینگ صدف

Coffin Bay King Oyster از آب های بکر خلیج Coffin در جنوب استرالیا می آید. آنها صدف های اقیانوس آرام هستند که اجازه دارند تا شش یا هفت سال رشد کنند، برخلاف اکثر صدف ها که معمولاً برای هجده ماه رشد می کنند.

 

طعم، بافت و اندازه متمایز صدف به دلیل دوره رشد طولانی مدت صدف است که به آن کیفیت برتر می دهد. صدف غول‌پیکر دارای یک تکه گوشت بزرگ‌تر در داخل است، حتی می‌توان گفت که صدف ده برابر گوشت‌تر از صدف معمولی است.

 

کوفین بی کینگ صدف بومی استرالیا است.

 

آنها چه طعمی دارند؟

 

 آنها در میان گران ترین مواد غذایی در جهان قرار دارند و دلیل خوبی هم دارند. صدف‌های Coffin Bay King سفت، شیرین، لطیف و آبدار هستند، با شوری تند که به شما ظاهر اقیانوسی شدیدی می‌دهد، که حتی پس از خوردن صدف باقی می‌ماند.

 

صدف تاسمانی

صدف های تاسمانی از بسترهای صدف در امتداد سواحل شمالی، شرقی و جنوب شرقی می آیند. دو گونه صدف مختلف در تاسمانی وجود دارد: صدف اقیانوس آرام (Crassostrea Gigas) و صدف صاف استرالیایی (Ostrea Angasi).

 

 

 

اولین گونه صدف ها با اندازه بزرگ، گوشت سفت و طعم شیرین و خوش طعم با نت های گیاهی شناخته می شوند. صدف‌های اقیانوس آرام یکی از گونه‌های معرفی شده از صدف‌های فنجانی هستند. دومین گونه صدف بومی آبهای جنوبی استرالیا است. این صدف ها دارای پوسته صاف، گوشت سفت هستند و در مدت کوتاهی پس از برداشت، متمایزترین طعم را دارند. طعم آنها یادآور طعم صدف Belon است.

 

صدف اقیانوس آرام گونه ای است که منشا آن ژاپن است. آنها در دهه 1940 به استرالیا معرفی شدند. این صدف از آوریل تا سپتامبر بهترین طعم را دارد.

 

در حالی که صدف های مسطح استرالیایی به دلیل صید بی رویه در طول دهه 1800 توسط مهاجمان استعماری در آستانه انقراض بودند. این گونه در حال حاضر در مقادیر کم پرورش می یابد.

 

آنها چه طعمی دارند؟

 

صدف‌های اقیانوس آرام قطعا به شیرینی صدف سنگی سیدنی نیستند و بیشتر در سمت شور هستند. طعم شور، تازه و تمیز و شفافی دارند.

 

صدف مسطح استرالیایی دارای بافتی ظریف، طعمی غنی و تنومند است. صدف بهتر است به عنوان گیاهی تر، به سمت گل آلود توصیف شود.

 

صدف راک سیدنی

صدف صخره ای سیدنی اولین گونه آبی استرالیا بود. این گونه به طور سنتی در مصب ها، ورودی ها و خلیج های سرپوشیده پرورش داده می شود. صدف دارای پوسته ضخیم و صاف است، در حالی که گوشت آن نرم و ابریشمی است. صدف دارای طعم مشخص و قوی است.

 

این گونه صدف در تمام طول سال در دسترس است و بهتر است از آن به صورت تازه و با مقداری فلفل و مقداری آب لیمو لذت ببرید. صدف راک سیدنی را می توان به صورت کبابی، بخارپز، آب پز و سرخ شده نیز میل کرد.

 

صدف با سس

 

صدف سنگی سیدنی بومی استرالیا است و فصل اوج آنها از سپتامبر تا مارس است.

 

آنها چه طعمی دارند؟

 

صدف سنگی سیدنی شیرین، خامه ای و سرشار از طعم با کمی آب نمک و طعم معدنی است. طعم صدف قطعا منحصر به فرد است، زیرا سایر صدف ها طعم مشابه معدنی را ندارند.

 

صدف چگونه رشد می کند؟

تفاوت Bottom Farming و Off-Bottom Farming در این است که در روش اول صدف در کف اقیانوس پرورش داده می شود. در حالی که در روش دوم صدف ها را بدون تماس با کف پرورش می دهند. این دو روش کشاورزی متقابل نیستند و کشاورزان می توانند از هر دو روش در طول عمر صدف برای دستیابی به محصول یا ظاهر مورد نظر استفاده کنند.

 

روش پایین

نزدیک‌ترین روش به رشد صدف‌هایی که به طور طبیعی در طبیعت رشد می‌کنند، پرورش کف است. صدف های پرورشی سطحی مشابه صدف های وحشی ندارند، اما اگر با روش پایین پرورش داده شوند، همان الگوی رشد را دارند. بنابراین، صدف‌های وحشی و صدف‌های پرورش‌دهی پایین را می‌توان پسرعموهای بومی در نظر گرفت. این به این دلیل است که هر دو در یک کف زندگی می کنند و همان آب را فیلتر می کنند که بر استحکام و رنگ پوسته آنها تأثیر می گذارد.

 

صدف چگونه رشد می کند

 

روش های خارج از پایین

کشاورزی در قفس

 پرورش در قفس صدف‌ها را در کیسه‌های مشبک نگهداری می‌کند که از تماس با کف یا شناور شدن آنها محافظت می‌کند. CA