بودجه فدرال به پروژه ضد سیل Rockcliffe-Smythe می رسد

یک پروژه ضدآب زدگی با هدف خشک نگه داشتن زیرزمین ها در محله Rockcliffe-Smythe تورنتو با کمک دولت ترودو در حال انجام است.

شهردار جان توری روز جمعه از وزیر زیرساخت فدرال کاترین مک کنا برای کمک 19 میلیون دلاری صندوق کاهش و سازگاری در برابر فاجعه تشکر کرد. این پول به ارتقا crossing گذرگاه خیابان جین کمک می کند تا به کاهش سیل سیاه نهر کمک کند ، پروژه ای که برای آن 28.5 میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

توری گفت: “طی چند سال گذشته ، تأثیرات مخربی را كه سیل بر ساكنان و خانه های آنها می گذارد ، مشاهده كرده ایم.” “ما متعهد هستیم که راه هایی برای محافظت از ساکنان و مشاغل آنها در هنگام بارندگی شدید و تغییر هوا پیدا کنیم.”

گذرگاه خیابان جین از بلک کریک ، جنوب خیابان اگلینتون خیابان دبلیو ، گسترش می یابد و با عبور آب بیشتر از زیر جاده ، آب گرفتگی راکلیف-اسمیت را کاهش می دهد در حالی که در هوای شدید بیش از ساحل متورم می شود.

همچنین می توان با سایر اقدامات کاهش سیل ، از جمله تعمیم رودخانه ، سطح آب را کاهش داد.

جامعه نزدیک جین سنت و خیابان اگلینتون دبلیو. در سالهای اخیر پس از طوفان شدید دچار طغیان قابل توجهی شده است. هنگامی که نهر سرریز می کند و زمین دیگر نمی تواند آب را جذب کند ، سیستم های فاضلاب و مسیرهای زهکشی زمینی بیش از حد بار می شوند و باعث جاری شدن سیل در زیرزمین می شوند.

مشاور محلی شهر ، فرانسیس نونزیاتا (یورک ساوت وستون) ، بودجه فدرال را “اولین قدم برای استقبال از سیلاب برای این جامعه” خواند.