تورنتو درخواست خود را برای اتاوا، استان برای کمک مالی تجدید می کند

جنیفر مک‌کلوی، معاون شهردار، از جایی که جان توری متوقف شد، ادامه می‌دهد و از دولت‌های فدرال و استانی می‌خواهد تا بیش از 1.2 میلیارد دلار از وضعیت مالی ویران‌شده تورنتو کمک کنند.

این درخواست‌ها در نامه‌هایی به کریستیا فریلند، معاون نخست‌وزیر و پیتر بتلنفالوی، وزیر دارایی انتاریو است که روز دوشنبه توسط مک‌کلوی، که از زمان اجرای استعفای شوکه‌کننده محافظه‌کاران در 17 فوریه، به عنوان رئیس شورای شهر عمل کرده است، منتشر شد.

محافظه‌کاران از پاییز گذشته به‌طور فزاینده‌ای هشدار داده بودند که ساکنان بزرگ‌ترین شهر کانادا با کاهش خدمات و افزایش مالیات‌های هنگفت مواجه می‌شوند، مگر اینکه سایر دولت‌ها به کمک مالی آسیب‌دیده از کاهش مداوم درآمد کرایه TTC، به علاوه هزینه‌های اضافی شهر COVID-19 برای سلامت عمومی کمک کنند. ، کارکنان خانه سالمندان و موارد دیگر.

مک‌کلوی گفت امیدوار است بودجه‌های استانی و فدرال سال 2023 به تعهدات گذشته برای «حمایت از شهر ما در طول همه‌گیری، ساخت مسکن، و حمایت از تازه واردان، با اختصاص بودجه بیشتر برای تورنتو، موتور اقتصادی کشور، عمل کند.

درخواست‌های موجود در این نامه‌ها تضمین می‌کند که ما می‌توانیم مسکن مناسب برای ساکنان آسیب‌پذیر بسازیم، عرضه مسکن را در سراسر شهرمان افزایش دهیم، به ارائه حمایت‌ها و سرپناه برای تازه واردان و پناهندگان ادامه دهیم، و اطمینان حاصل کنیم که خدمات و زیرساخت‌های شهری آسیب نمی‌بینند.»

مک‌کلوی در سال جاری در مجموع ۶۵۸ میلیون دلار از دولت فدرال و بیش از ۵۲۳ میلیون دلار از استان برای درمان «خماری» همه‌گیر به‌علاوه هزینه‌های اضافی برای پناه دادن به پناهندگان، افزایش انبار مسکن و موارد دیگر درخواست می‌کند.

مک کلوی همچنین به وزرا می گوید که شهرهای بزرگ مانند تورنتو به یک چارچوب مالی جدید نیاز دارند که آنها را از نظر مالی پایدار و در برابر شوک های غیرمنتظره مانند یک بیماری همه گیر جهانی مقاوم کند.

قبل از اینکه او به دلیل رابطه نامناسب با زنی استعفا دهد که از زمانی که او یک کارمند جوان در دفتر شهرداری او بود، سوگند خورده بود که شهرهای کانادا را در کمپینی برای دریافت بخشی از مالیات فروش یا مالیات بر درآمد رهبری کند.

مک کلوی از اتاوا 235 میلیون دلار می خواهد

مک‌کلوی از فریلند، نماینده دانشگاه روزدیل، 235 میلیون دلار – سهم یک سوم از شکاف بودجه سال گذشته تورنتو – و 423 میلیون دلار برای سهم هزینه‌ها، با شهر و استان، تقاضای حفره بودجه مورد انتظار برای امسال کرد. .

مک‌کلوی نوشت، تورنتو به خاطر تأیید اینکه اتاوا به این شهر 40 میلیون دلار برای پوشش هزینه‌های مسکن برای انبوه تازه‌واردها و پناهندگان می‌دهد سپاسگزار است، اما از آنجایی که این شهر در سال گذشته 74 میلیون دلار برای اسکان متقاضیان پناهندگی هزینه کرده است، «بیشتر نیاز است». اسکناس 97 میلیون دلاری در سال جاری.

“من معتقدم ساکنان سراسر تورنتو – در هر 25 سواری که توسط نمایندگان مجلس در دولت شما نمایندگی می شود – می خواهند ببینند که دو دولت ما بر اساس شراکت قوی ما در طول همه گیری همه گیر ایجاد می کنند و اهداف جمعی خود را در زمینه ارتقای قیمت مناسب، ساخت مسکن بیشتر، گسترش حمل و نقل و رسیدن به اهداف جمعی خود انجام می دهند. مک‌کلوی به فریلند نوشت.

مک‌کلوی از دولت انتاریو بابت 235 میلیون دلاری که به تورنتو برای کمک به پوشش هزینه‌های همه‌گیری 2022 انتقال داده تشکر کرد، اما می‌گوید این شهر به شدت به 423 میلیون دلار دیگر برای کمبود بودجه امسال به اضافه 87 میلیون دلار دیگر برای هزینه‌های بهداشت عمومی تورنتو نیاز دارد.

تورنتو برای طرح مسکن به بودجه کوئینز پارک نیاز دارد

مک‌کلوی نوشت، تورنتو همچنین به 48 میلیون دلار برای «خدمات بسته‌بندی برای 2000 ساکن آسیب‌پذیر در خانه‌های حمایتی» نیاز دارد که امسال افتتاح می‌شود، و همچنین بودجه‌های استانی برای کمک به ایجاد مسکن مقرون‌به‌صرفه افزایش می‌یابد.

در حالی که تورنتو در سال های اخیر شاهد تزریق واحدهای مسکونی جدید حمایتی بوده است، اما برای رفع نیاز کافی نبوده است.

تا اواخر سپتامبر، 24085 نفر در انتظار مسکن حمایتی بهداشت روان و اعتیاد در سراسر تورنتو بودند که 341 نفر در سال مالی گذشته از لیست انتظار به مسکن منتقل شدند و 3094 نام جدید به لیست اضافه شد.

در مرکز اعتیاد و سلامت روان تورنتو، بسیاری از بیمارانی که دیگر نیازهای پزشکی حاد ندارند، ماه‌ها – در برخی موارد، حتی سال‌ها – در بیمارستان گیر کرده‌اند تا بتوانند به مسکن حمایتی دسترسی پیدا کنند. در سال 2018، محققان دریافتند که داشتن چنین بیمارانی در بیمارستان از 51000 دلار تا 58000 دلار در سال برای هر نفر بیشتر از ارائه بالاترین سطح واحدهای مسکونی حمایتی به آنها هزینه دارد.

به گفته شهر، سهم استان از طرح HousingTO برای ساخت 40000 خانه مقرون به صرفه تا سال 2030 – شامل 18000 خانه حمایتی – حدود 8.6 میلیارد دلار است. این استان تا به امروز تنها حدود 695 میلیون دلار تعهد کرده است.

مک‌کلوی به Bethlenfalvy نوشت: «من معتقدم که این طرح اقدام تاریخی مسکن، الگویی برای سایر شهرداری‌ها خواهد بود – به‌ویژه شهرداری‌هایی که از ترس ناراحت کردن NIMBY‌ها با تغییر شخصیت محله، تمایلی به تغییر قوانین منطقه‌بندی ندارند.

اواخر دوشنبه، دولت‌های فدرال و استانی اظهارات گذشته را که به محافظه‌کاران داده بودند، بدون هیچ تضمینی برای کمک مالی برای سال 2023 تکرار کردند.

با فایل هایی از ویکتوریا گیبسون

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.