توسعه مجدد مکان انتاریو در حال تبدیل شدن به یک موضوع انتخاباتی تورنتو است

توسعه مجدد محل بحث برانگیز دولت فورد در انتاریو، رقابت اولیه شهرداری تورنتو را به هم ریخته است و چندین نامزد متعهد شده اند که در صورت انتخاب شدن، سعی کنند برنامه نخست وزیر را تغییر دهند.

هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که آیا طرح استان – برای خصوصی‌سازی جزئی سایت ارزشمند ساحلی با یک استراحتگاه آبگرم مجلل در زمین اجاره‌ای – به کانون این انتخابات بعدی تبدیل شود، مانند امتناع دیوید میلر در سال 2003 از ساختن پل به فرودگاه جزیره که به او کمک کرد به سمت فرودگاه حرکت کند. صندلی شهردار

اما نظرسنجی ستاره از هفت شهردار برجسته نشان می‌دهد که همه به جز یک نفر می‌گویند، در صورت انتخاب، آنها برای تغییرات عمده در طرحی که اکنون در حال بررسی شهر است، در فرآیندی که توسط شهر تحت نظارت شهردار سابق جان توری با استان مذاکره شده است، فشار خواهند آورد.

کن گرینبرگ، مشاور توسعه و مدیر سابق طراحی و معماری شهری شهر که از دولت فورد می‌خواهد طرح خود را که از طریق یک فرآیند مناقصه محرمانه انتخاب شده است، متوقف کند، گفت: «این یک موضوع انتخاباتی است. این شرکت یک مرکز تفریحی خصوصی، تفریحی آبی و سلامتی به مساحت 65000 متر مربع در جزیره غربی انتاریو پلیس ساخت.

این استان یک گاراژ پارکینگ زیرزمینی در پنج سطح و 2100 نقطه برای خدمات رسانی به آبگرم Therme Canada و یک مکان بازسازی شده کنسرت Budweiser Stage خواهد ساخت. کارشناسان می گویند که مالیات دهندگان می توانند صدها میلیون دلار یارانه به فعالیت های مشاغل خصوصی بدهند.

گرینبرگ افزود: «برخی از نامزدها قبلاً دستکش را پایین انداخته‌اند، و من فکر می‌کنم به عنوان یک موضوع انتخاباتی، این موضوع فقط رشد خواهد کرد.»

زمان‌بندی کمک می‌کند تا نگرانی‌های طولانی‌مدت در مورد برنامه‌های فورد به نقطه‌ای برای گفت‌وگو پیش از انتخابات ۲۶ ژوئن برای جایگزینی محافظه‌کاران تبدیل شود.

کارکنان برنامه ریزی تورنتو سوالاتی را مطرح می کنند

گزارش جدید کارکنان برنامه‌ریزی شهر تورنتو، انبوهی از مخالفت‌های اساسی را به همه چیز، از ارتفاع مسلط بر محل آبگرم برنامه‌ریزی‌شده گرفته تا گاراژ زیرزمینی تا پاکسازی بیش از 800 درخت، برمی‌انگیزد.

این گزارش با ارائه خوراک به نامزدها، تمرکز مشاوره‌های عمومی حضوری در مورد طرح در مرکز بینفیلد در نمایشگاه شنبه آینده خواهد بود، پس از آن جلسه مشاوره اجتماعی مجازی در 18 آوریل و جلسه عمومی دیگری در اواخر ماه مه با تمرکز بر تغییرات پیشنهادی طراحی خواهد بود. .

در حالی که مردم تورنتونی در اواخر ژوئن به پای صندوق‌های رای می‌روند، انتظار می‌رود زیرساخت انتاریو، مدیر پروژه استان، یک طرح بازنگری شده برای توسعه مجدد را در پاسخ به انتقادات فراوان به عنوان بخشی از روند منطقه‌بندی شهر که قرار است تا پایان سال به پایان برسد، به شهر ارائه کند. 2023.

گرینبرگ در مصاحبه ای گفت: «اگر نگرانی های بسیار جدی مطرح شده (کارمندان شهرداری) و تغییراتی که لازم است را در نظر بگیرید، من بسیار شک دارم که ترمه کانادا بخواهد یا بتواند پروژه خود را به اندازه کافی تغییر دهد. برای شهر راضی کننده باشد.»

اوسما مالیک، عضو شورای شهر، پاییز گذشته در بخش اسپادینا-فورت یورک که شامل انتاریو پلیس است، انتخاب شد، گفت که استار از نامزدهای شهرداری می‌خواهد تا از منافع شهر در «یکی از با ارزش‌ترین قطعات زمین در آمریکای شمالی» دفاع کنند.

مالک گفت: «آنها باید به جای ایستادن در کنار استان و داگ فورد، از مردم تورنتون دفاع کنند.

او به پارکینگ سابق در انتهای شرقی سایت اشاره می کند که در سال 2017 با استقبال تحسین برانگیز افتتاح شد، که شامل یک چمنزار علفزار، تخت های درختان و گیاهان بومی، و یک مسیر وسیع برای عابران پیاده و دوچرخه سواران است.

ایرادات متعدد به طرح ولایت

در گزارش خود، برنامه ریزان شهری از برخی «عناصر مطلوب» طرح توسعه مجدد استان، از جمله بازسازی خط ساحلی که دسترسی عمومی باقی خواهد ماند، تمجید کردند.

اما آنها ایرادات متعددی را به طرح ولایت وارد می کنند، از جمله

  • آبگرم شیشه‌ای 45 متری “بزرگ است و به اندازه جزیره اندازه‌گیری نشده است و برجستگی نسبی Cinesphere و غلاف‌ها را کاهش می‌دهد.” این ساختمان “به عنوان یک سازه منفرد و درونگرا طراحی شده است که به اندازه کافی چشم انداز و ارتباط عابران پیاده را از طریق سایت یکپارچه نمی کند.”
  • یک ورودی مجزا ویژگی غالبی است که بازدیدکنندگان هنگام رسیدن به ورودی غربی انتاریو پلیس مشاهده می‌کنند، با این مکان که کاربری‌های خصوصی را در اولویت قرار می‌دهد و به عنوان مانعی برای مشتریان غیر Therme عمل می‌کند که سعی در دسترسی به آب‌نما دارند.

  • پل پیشنهادی که سرزمین اصلی را به جزیره غربی متصل می‌کند «ساختمانی چند سطحی است که به طور قابل‌توجهی بر نمای نزدیک از غرب به Cinesphere و غلاف‌ها و چشم‌انداز یکپارچه تأثیر می‌گذارد».
  • ساخت آبگرم مستلزم حذف بیش از 800 درخت و «ریزاقلیم» است که آنها ایجاد می‌کنند، همراه با بیشتر آب‌نماها و دیگر عناصر طراحی چشم‌انداز تحسین‌شده بین‌المللی توسط مایکل هاف.
  • مکان‌های پارک 2700 وسیله نقلیه در زمین‌های زیرزمینی و سطحی با اهداف سیاستی خود انتاریو برای ارتقای استفاده از حمل‌ونقل عمومی مطابقت ندارند، به‌ویژه که این سایت توسط ایستگاه‌های GO و Ontario Line در محل نمایشگاه خدمات رسانی می‌شود.

Therme Canada در بیانیه‌ای به استار این گزارش را “فرصتی عالی برای کشف چگونگی گسترش بیشتر و بهبود فضاهای عمومی، به ویژه در امتداد لبه آب” خواند.

شرکت استراحتگاه آبگرم در پاسخ، پیشنهاد می کند اندازه پل کوچک شود و از یک “طراحی شفاف” برای گسترش مسیرهای عمومی در اطراف محیط شمالی جزیره و قرار دادن یک رستوران یا کافه در غرفه ورودی عمومی استفاده شود.

Therme Canada گفت: “ما قبلاً شروع به ارائه برخی از این راه حل ها به کارکنان برنامه ریزی شهری کرده ایم و این جلسات و گفتگوها ادامه خواهد داشت.”

آنچه مدعیان شهرداری تورنتو فکر می کنند

ستاره با پنج نامزد برجسته شهردار، به علاوه دو نامزد شهردار که انتظار می‌رود نامزدی خود را قبل از پایان نامزدی در اوایل ماه آینده ثبت کنند، تماس گرفت و از آنها پرسید که چگونه به عنوان شهردار، به برنامه‌های توسعه مجدد انتاریو پلیس نزدیک خواهند شد.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ های آنها آمده است:

مارک ساندرز: رئیس پلیس سابق، که در انتخابات استانی گذشته ناموفق برای رایانه های شخصی فورد بود و بعداً یک قرارداد روزانه 700 دلاری برای مشاوره به استان در مورد بازسازی منطقه انتاریو گرفت، در ایمیلی گفت: «آنتاریو پلیس تنها جواهر تاج نیست. برای شهر ما، اما در واقع کل استان – که به معنای فرصت گردشگری، ایجاد شغل مرتبط و توسعه اقتصادی نیز باید یک عامل قوی در تصمیم گیری باشد.

او گفت که طرح بازسازی فواید زیادی دارد، از جمله ایجاد پویایی سایت در 365 روز در سال و آوردن “محرکان اقتصادی” به سایت اسکله، وی افزود که از استان و شرکت های درگیر انتظار دارد بازخوردهای عمومی را بررسی کنند، اما خاطرنشان کرد که این طرح قبلاً از طریق اطلاع رسانی شده است. دیدگاه های شهر و جامعه بومی

او نوشت: “من فکر می کنم که تقریباً با هر چیزی که در شهر ما ساخته شده است، باید متعادل و معقول باشیم.” ما کاملاً باید اثرات زیست محیطی را در نظر بگیریم. اما فرآیندها و سیاست‌هایی برای انجام این کار وجود دارد.»

گیل پنالوسا: شهرنشینی که در انتخابات شهردار پاییز گذشته پس از توری دوم شد و قصد دارد تا اواسط آوریل نامزدی خود را ثبت کند، در ایمیلی گفت: «آب‌ها در کنار اقیانوس‌ها، دریاچه‌ها، رودخانه‌ها، دره‌ها مقدس هستند. آنها باید برای همه باشند و هرگز خصوصی نشوند.»

او گفت که واترفرانت تورنتو باید توسعه مجدد انتاریو پلیس و محل نمایشگاه متعلق به شهر مجاور را برای ایجاد یک “پارک عمومی ساحلی باشکوه” به صورت رایگان برای همه کاربران رهبری کند.

پنالوسا گفت که اگر استان اصرار دارد که یک استراحتگاه آبگرم در نزدیکی آب ساخته شود، باید شهر را با زمین برای ساخت آن در محل نمایشگاه عوض کند.

جاش متلو: شورای شهر تورنتو-سنت. پل به شدت مخالف گنجاندن آبگرم در توسعه مجدد است. به عنوان شهردار، او از فروش یا مبادله 16 هکتار متعلق به شهر در انتاریو پلیس – شش هکتار در خشکی، 10 هکتار در آب – که استان برای بازسازی به آن نیاز دارد، خودداری کرد.

متلو “با یک پارک عمومی احیا شده که به طور کامل با یک مکان نمایشگاهی بازسازی شده ادغام شده است” و با راهنمایی کارشناسان، گروه های اجتماعی و بازخورد عمومی طراحی شده است، حرکت خواهد کرد.

متلو اذعان کرد که دولت فورد همچنان می‌تواند تلاش کند طرح خود را پیش ببرد، اما گفت که MPP‌های محلی PC را تحت فشار قرار خواهد داد تا از تورنتو حمایت کنند. این مکان برای یک آبگرم خصوصی عظیم و غول‌پیکر نیست که فقط تعداد کمی از مردم قادر به خرید آن باشند.»

میتزی هانتر: نماینده لیبرال MPP که نامزدی خود را ثبت کرده است در مصاحبه ای به عنوان شهردار گفت که برای ارزیابی زیست محیطی سایت کامل انتاریو پلیس تلاش خواهد کرد، پیشنهادی که دولت فورد تاکنون رد کرده است.

هانتر وجود یک استراحتگاه آبگرم را رد نمی‌کند، اما می‌گوید تنها در صورتی مجاز است که تورنتونی‌ها از طریق مشاوره به شهر بگویند که آن را می‌خواهند.

هانتر گفت: «اگر قابل قبول نیست، پس باید با چیزی که قابل قبول است برگردند…». ما تعهداتی داریم که اطمینان حاصل کنیم که مردم تورنتو از این موضوع منتفع می‌شوند و به جنبه‌های مهم حوزه عمومی، که فضای سبز است، کمک می‌کند.»

اولیویا چاو: نماینده سابق حزب ملی دموکراتیک خلق ها و شورای شهر که انتظار داشت به زودی نامزدی خود را ثبت کند، گفت: انتاریو پلیس باید به عنوان یک پارک زیبا یا فضای بازی برای همگان باقی بماند زیرا این یک زمین ساحلی عمومی است.

او گفت که نیاز به تغییر است زیرا برخی از ساختمان ها فرسوده هستند، اما به عنوان شهردار با گنجاندن یک آبگرم مبارزه خواهد کرد – «این ساختار غول پیکر که همه چیز را با بیش از 2000 پارکینگ با هزینه صدها میلیون دلار مسدود می کند. این یک ایده باورنکردنی بد است.»

چاو گفت که تورنتو باید یک ارزیابی کامل زیست محیطی را درخواست کند و پیشنهاد همکاری با استان را برای توسعه مجدد بدهد، اما برای “نبرد طولانی و طولانی” برای جلوگیری از خصوصی سازی سایت از طریق اجاره طولانی مدت زمین های ساحلی آماده شود.

برد برادفورد: کمپین شهرداری او در ایمیلی گفته است که شورای شهر ساحلی-ایست یورک، که ریاست کمیته مسکن و برنامه ریزی را بر عهده دارد، گفت که این طرح باید “فضای پارک عمومی برای ساکنان و بازدیدکنندگان شهر را به طور یکسان” شامل شود.

اما کمپین او خاطرنشان کرد که این سایت “سرزمین استانی در مرکز استان” است که یک طرح توسعه مجدد در حال انجام مشاوره عمومی با مردم تورنتون و سایر اهالی انتاری است.

کمپین او گفت: «استان همچنین با ابزارهای قانونی و نظارتی برای پشتیبانی از آن، اختیار کامل بر سایت را دارد.

آنا بایلائو: مشاور سابق شورای شهر و مدافع مسکن شورای شهر در مصاحبه ای گفت که به عنوان شهردار با مالیات دهندگان استانی که صدها میلیون دلار برای یک پارکینگ برای خدمت به مشاغل خصوصی هزینه می کنند، استدلال می کند.

بایلائو گفت که از دولت فورد می خواهد که مرکز علمی انتاریو را از محل انتاریو منتقل کند و زمین دان میلز را آزاد کند که می تواند 5000 خانه جدید را در خود جای دهد که 1500 مورد از آنها مقرون به صرفه است و در عین حال ویترینی در کنار دریاچه برای خانواده ها، فناوری و نوآوری ایجاد می کند.

Bailão به طور کامل اسپا را رد نکرد، اما گفت: “تمرکز من این است که خدمات را در شهر تعمیر کنم و مسکن بسازم – نه ساختن اسپا که اکثر تورنتونی ها به هر حال توانایی پرداخت هزینه رفتن به آن را ندارند.”

آندریا چیاپتا، سخنگوی وزیر زیرساخت انتاریو، کینگا سورما، در ایمیلی گفت که بازخورد شنیده شده از طریق فرآیند مشاوره شهر، یک برنامه توسعه به روز شده را برای ارسال مجدد به شهر اطلاع می دهد.

چیاپتا گفت، همانطور که استان از سهامداران، مردم و جوامع بومی بازخورد دریافت می کند، طراحی قلمرو عمومی تکامل و گسترش خواهد یافت، و افزود که ترمه کانادا “مسئول دریافت تمام تاییدیه های دولتی مربوطه مورد نیاز برای اجازه دادن به بهبودهای پیشنهادی آنها در خط ساحلی است. که جزیره را از سیل آینده محافظت می کند.

او گفت که دولت فورد “با شهر همکاری خواهد کرد تا این پروژه را به موقع پیش ببریم تا به هدف خود در توسعه مجدد انتاریو پلیس به مقصدی در سطح جهانی که افراد در هر سنی می توانند از آن لذت ببرند، دست یابیم.”

Ontario Place For All، گروهی که علیه آبگرم و سایر اجزای طرح فورد لابی می‌کند، پرسشنامه‌ای را برای نامزدهای شهرداری ارسال می‌کند و قصد دارد از پاسخ‌ها برای حفظ موضوع در کانون انتخابات و راهنمایی رأی‌دهندگان به کسانی که می‌خواهند تمرکز خود را در پارکینگ حفظ کنند، استفاده کند.

سینتیا ویلکی از گروه گفت: “ما سخت کار می کنیم تا این گفتگو ادامه داشته باشد.”

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.