تکه های زمین Forlorn در خیابان کریستی می تواند از عشق استفاده کند. از شهر چیزی نمی گیرد

گل ها و محوطه سازی می تواند زمینی گچبری شده در وسط خیابان کریستی را به واحه ای تبدیل کند – اگر فقط شهر به آن عشق نشان می داد.

من اخیراً از جودی دانکیوی ایمیلی دریافت کردم و از وضعیت امور در یک قطعه مثلثی شکل در وسط کریستی ، درست در شمال خیابان بلور و روبروی ورودی ایستگاه Christie TTC ابراز تاسف کرد.

برخی از مناطق شهر منابع بیشتری نسبت به مناطق دیگر به دست می آورند ، که وی آن را “سلسله مراتب اقتصادی-اجتماعی زیبا سازی اماکن عمومی در تورنتو” توصیف کرد.

“از باغ های گل دوست داشتنی در پارکهای بالای تپه فارست تا تابلوهای جذاب و باغات در ورودی برخی پارک ها ، تا نیمکت ها و مرمت تاریخی در مسیر پیاده روی میانه شهر Beltline.

“و سپس پسر عموهای ضعیفی وجود دارد که هیچ صدای قوی و تلاش لابی برای جلب گوش کسانی ندارند که تصمیم می گیرند دلارهای کمی برای زیبایی شهر ما هزینه شود.”

منظور دانکیوی “مثلث جزیره ای زشت و گسیخته از گل و لای است که بین لاین های شمالی و جنوبی کریستی قرار دارد” ، ایستگاه TTC از یک طرف و پارک کریستی پیتز از طرف دیگر.

“این وصله باید یک درختچه زیبا و باغ گل با نیمکت های جذاب باشد” ، اما توسط “وسایل نقلیه TTC و سایر وسایل نقلیه ، که به طور غیرقانونی بدون مصونیت از مجازات در بالای یک فضای خالی و لگن پارک شده استفاده می شود.” او گفت.

وی گفت ، هنگامی که از آن به عنوان پارکینگ برای کامیون های TTC استفاده نمی شود ، این یک مکان ذخیره سازی برای “انبوهی از مواد – ستونها ، علائم راه ، و غیره – برای ساخت و ساز همیشه” ، در منطقه بلور-کریستی است.

“چه تفاوتی یک فضای زیبا و منظره برای همه ما ایجاد می کند که منتظر اتوبوس کریستی هستیم یا به سمت مغازه های Bloor یا Christie Pits حرکت می کنیم.”

من یکشنبه اخیر به آنجا رفتم و یک ون با علائم TTC را دیدم که در انتهای شمالی مثلث پارک شده است ، که چیزی نیست جز زمین خالی ، به جز علف های هرز غلیظی که در اطراف یک علامت رشد می کنند.

به نظر می رسد كه یك بالشتك بتونی مدور با لبه های برجسته ، كمتر در جنوب ، به عنوان یك نقطه تجمع در جایی است كه افراد می توانند بار را بردارند. اما به نظر می رسد متروکه نیز باشد ، گویی که هرگز به پتانسیل خود نرسیده است.

وضعیت: من از شهر س askedال کردم که آیا برنامه ای برای اهدای مراقبت های محبت آمیز به این ملک دارد یا خیر ، و پاسخ زیر را دریافت کردم: “دایره راهنمایی و رانندگی مجاور پارک کریستی پیتس از ترافیک بسیار بالایی برخوردار است و ملاحظات خاصی در مورد فضا. کارکنان شهر از محل آگاهی دارند و معمولاً هنگام شناسایی مکانهایی مانند این مکان برای فرصتهای بهبود آینده ، با انجمن بهبود مشاغل محلی ، دفتر مشاورین و جامعه محلی همکاری می کنند. “

از نظر زیباسازی به نظر منفی جدی می رسد. و دانکیوی حق داشت؛ بعضی از مکانها منابع بیشتری نسبت به مکانهای دیگر دارند.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید