جزئیات خرید و خرید ماشین اصلاح جیمی Gm-2600 اصل.

ماشین اصلاح پس از 3 تا 4 ساعت شارژ کامل تا چهار ساعت به طور مداوم قابل استفاده است. طراحی زیبا و ارگونومیک این دستگاه باعث شده است که به راحتی هر کجا که می روید برده و از آن استفاده کنید. یک برس تمیز کننده، روغن، آداپتور و 4 شانه همراه این محصول می باشد. ماشین های اصلاح جیمی همچنین این مزیت را دارند که به کاربران امکان تنظیم سرعت مورد نیاز را می دهند. ماشین اصلاح جیمی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سایت مرکز سایان خریداری کنید و برای همیشه با آرایشگران خداحافظی کنید.

دستگاه اصلاح جیمی جی ام 831 مجهز به باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است. دو تیغه فولادی در سری ماشین اصلاح روی هم قرار گرفته اند. فاصله بین دو تیغه طول اصلاح را تعیین می کند. ماشین اصلاح جیمی دارای نشانگر حداقل اندازه اصلاح 13 میلی متر است. شارژ کامل باتری 9 ساعت و شارژ شدن آن 60 دقیقه طول می کشد. توصیه می شود پس از هر بار استفاده، تکه های مو را با برس ارائه شده تمیز کنید و تیغه ها را با روغن ارائه شده چرب کنید. پیرایش در 4 سری پلاستیکی در سایزهای 12،34 موجود است.

یک آرایشگر باید یک ماشین اصلاح با کیفیت و حجم دهنده و همچنین یک ماشین اصلاح معمولی داشته باشد که بتوان از آن برای کارهای اساسی مانند اصلاح، اصلاح و کوتاه کردن یقه استفاده کرد. شرکت جیمی ماشین اصلاح جیمی 6128 را به بازار عرضه می کند. شرکت جیمی یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین نام ها در زمینه آراستگی و لوازم برقی است. برای آقایان این ماشین اصلاح برای مصارف خانگی مناسب است و در سالن های زیبایی نیز قابل استفاده است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های آنها ارائه خواهد شد. اصلاح سر، صورت و بدن با این دستگاه قابل انجام است.

ریش تراش های دیواری، ریش تراش جیمی و ریش تراش های قهوه ای نیز به خوبی شناخته شده اند. با تیغه چرخان یا ریش تراش های چرخان، اصلاح می تواند دقیق و تمیز باشد. این دستگاه اجازه می دهد تا تمام زوایای اصلاح روی صورت به دست آید. از آنجایی که این مدل ها دقت بالایی دارند، برای مدت طولانی نیازی به اصلاح آنها نخواهید داشت. تیغ چرخشی نیز صدای بسیار کمی دارد. تیغ های تیغه دار برای افرادی که موهای کوتاه دارند بهترین هستند و برای اصلاح موهای بلند ایده آل نیستند.

باتری های تیغ ظرف 1 ساعت شارژ می شوند و تا 45 دقیقه به شارژ ادامه می دهند. تیغ را بعد از اصلاح زیر شیر آب قرار دهید و آب را باز کنید تا تیغ با لرزش تمیز شود. اگر می خواهید ریش و سبیل را به درستی مرتب کنید، می توانید از خط زن متصل به پشت دستگاه استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این ماشین اصلاح می توان به قفل مسافرتی، ولتاژ جهانی، کیسه ذخیره سازی، درب محافظ، تیغه، روغن و برس مو اشاره کرد. ماشین اصلاح صورت جیمی بخشی از خانواده جیمی است و از سه سری تشکیل شده است.

قبل از اینکه بتوانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید باید 4 ساعت دستگاه را شارژ کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه وجود چراغ نشانگر شارژ در پایین بدنه است که وضعیت باتری را نشان می دهد. یک باتری لیتیوم یون 2000 میلی آمپر ساعتی در ماشین اصلاح وجود دارد. توان آن 3 وات است. امروزه مردان از روش های مختلفی برای حفظ ظاهری آراسته و مرتب استفاده می کنند. علاوه بر استفاده از ماشین اصلاح، می توانید از ماشین اصلاح نیز استفاده کنید. GM-848 دارای ویژگی ها و امکاناتی است که نیازهای شما را برای اصلاح سر و صورت برآورده می کند.

ماشین اصلاح حیوانات KM885 توسط کیمی یک دستگاه حرفه ای است که قادر به اصلاح موهای انواع حیوانات مانند گربه، سگ، گاو و حتی اسب و گاو در هر اندازه است. طراحی ارگونومیک دستگاه و سیم 2 متری آن استفاده را برای شما راحت می کند. بدنه و تیغه ماشین اصلاح از پلاستیک محکم با آبکاری ضخیم و تیغه آن از تیتانیوم و بادوام است. استفاده از ماشین اصلاح حیوانات با آب خطرناک است زیرا با برق کار می کند.

ماشین اصلاح دارای فناوری برش مستقیم است که به شما امکان می دهد موهای خود را با یک حاشیه خاص اصلاح کنید. با این ماشین اصلاح، هفت شانه ارائه می شود که امکان اصلاح سر و صورت را در مقیاس 02 تا 9 میلی متر فراهم می کند. با این دستگاه می توانید موهای سر و صورت را از 02 تا 15 میلی متر کوتاه کنید. سیم آن به آن متصل می شود، بنابراین نمی توان آن را دوباره شارژ کرد.این یکی از معایب استفاده از آن است. با این حال، این می تواند یک نقطه قوت برای آن نیز باشد، زیرا همیشه می توانید دستگاه خود را در آرایشگاه شارژ کنید. با ماشین اصلاح GM-830 GM می توانید تیغه ها را بعد از هر اصلاح با برس و روغن تمیز و مرتب کنید. این ماشین اصلاح علاوه بر سری اصلی شامل دو سری می باشد که برای کانتورینگ ریش، سبیل و خط گردن قابل استفاده است.