دی ویلا هشدار می دهد که تورنتونی ها می توانند COVID-19 را کند کنند ، اما تنها در صورتی که اکنون رفتارهای شخصی خود را کنار بگذارند

تورنتونی ها باید “قضاوت ابری” خود را در مورد خطر COVID-19 کنار بگذارند و “انضباط” را در مورد رفتارهای ضد ویروس نشان دهند – وگرنه ، رئیس بهداشت عمومی تورنتو روز دوشنبه هشدار داد.

دکتر آیلین دو ویلا ، در مصاحبه با رادیو CBC “Metro Morning” ، گفت که این شهر نمی تواند فقدان فاصله ، شستن دست و ماسک زدن را که باعث افزایش سرعت عفونت در مرحله بازگشایی مرحله 3 که از 31 ژوئیه آغاز شد ، لغو کند.

اما ساکنان شهر اکنون این فرصت را دارند که هنگام جلوگیری از صحنه های ازدحام جمعیت ، با این قوانین دست و پنجه نرم کنند ، یا خطر گسترش سریع COVID-19 در شهر و تهدید بازگشت به قفل اقتصادی و اجتماعی تحمیل شده در ماه مارس را داشته باشند.

د ویلا گفت: “اگر ما متفاوت عمل می كردیم ، در جای دیگری قرار می گرفتیم.”

وی افزود ، در حالی که مقیاس فعلی عفونت ها اجتناب ناپذیر نبود ، “ما نمی توانیم به عقب برگردیم و آنچه را که انجام شده است خنثی کنیم ، ما این قدرت را داریم که واقعاً در آینده با تعهد به اقدامات حفاظت از خود تغییر دهیم.”

اندکی پس از مصاحبه صبح ، وزیر بهداشت انتاریو ، کریستین الیوت ، روز دیگری را برای 400 عفونت اضافی برای انتاریو ، 175 مورد از آنها در تورنتو ، اعلام کرد.

مقامات بهداشت عمومی می گویند که شیوع محلی توسط افرادی ایجاد شده است که در محافل اجتماعی ، از جمله عروسی و مهمانی ها ، بارها و رستوران ها و محل کارشان مراقبت خود را پایین می آورند. بیشتر کسانی که تازه آلوده شده اند زیر 40 سال هستند.

د ویلا در پاسخ به اینکه اسماعیل آلفا ، مجری برنامه چه چیزی به جوانان می گوید ، گفت همه انسان هستند. “مردم این تمایل را داشتند که اوضاع دوباره خوب شود و من فکر می کنم این باعث قضاوت ابری شده است و این یک واکنش انسانی است. ما در حال حاضر پیامدهای آن را می بینیم و باید از این درس بیاموزیم – ما می توانیم بهتر عمل کنیم. ما باید بهتر عمل کنیم. “

د ویلا در پاسخ به این س whyال که چرا محدودیت های جدیدی را در بارها و رستوران ها که در ماه آگوست مجدداً مجاز به ارائه ناهار خوری در فضای داخلی بودند ، سفارش نمی کند ، گفت وی باید مبارزه با COVID-19 و سایر نگرانی های سلامتی ساکنان را متعادل کند.

آنها از جمله تأثیرات منفی اقدامات قفل بر سلامت اجتماعی ، اقتصادی و روانی تورنتونی ها هستند.

بعداً ، دی ویلا به شورای بهداشت تورنتو گفت كه فقط 25 درصد از نتایج آزمایشات جدید COVID-19 در 24 ساعت تغییر می یابد – هدف 60 درصد در 24 ساعت است.

آزمایش یک مسئولیت استانی است ، اما TPH برای انجام ردیابی سریع و م contactثر بر روی نتایج آزمایشگاهی تکیه می کند که می تواند به کسانی که با کسی که ویروس دارد تماس گرفته باشد ، هشدار می دهد تا علائم را کنترل کند یا در صورت لزوم ایزوله کند.

دی ویلا گفت: “ما به نتایج نیاز داریم و آنها را به موقع نیاز داریم.”

هیئت بهداشتی همچنین به این رای گیری کرد: از وزارت مراقبت طولانی مدت بخواهید که تخصص پیشگیری و کنترل عفونت در محل ، در هر مرکز مراقبت طولانی مدت را تأمین کند. از دولت فدرال بخواهید تا برای ردیابی بهتر مسافران بین المللی و حمایت از انطباق بهتر با شرایط قرنطینه 14 روزه اقدام کند. و از دولتهای ارشد بخواهید تا یک طرح آزمایشی را برای استفاده از آزمون COVID-19 مبتنی بر بزاق برای مدارس اجرا و مقیاس بندی کنند.

هیئت مدیره همچنین سیستمی را برای اشتراک عمومی جزئیات شیوع محل کار ، بدون به خطر انداختن حریم خصوصی افراد ، تصویب کرد.

شهردار جان توری ، روز دوشنبه ، در مصاحبه ای با CP24 ، خوش بینانه تر از دو ویلا به نظر می رسید ، و گفت که بر اساس داستان هایی که شنیده است ، مردم در حال لغو عروسی هستند و اقدامات احتیاطی دیگری را نشان می دهند که تهدید را جدی می گیرند.

وی در مورد ساکنان گوش دادن به تماس برای پیروی از توصیه های بهداشت عمومی در مورد راه های جلوگیری از عفونت ، گفت: “آنها این کار را انجام می دهند اما زمان می برد”. وی افزود که اقداماتی مانند کاهش حداکثر مجاز مجامع خصوصی در حال انجام است.

“من فکر می کنم … به ما کمک می کند تا این اعداد را دستگیر کنیم تا بدتر و بدتر نشوند و در شرایطی قرار بگیرند که اقدامات شدیدتر لازم باشد.”

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

طبق شمارش روزانه ستاره ، از زمان ورود مجدد این شهر به مرحله 3 بازگشایی در اواخر ژوئیه ، میزان عفونت های جدید COVID-19 در تورنتو با شتاب بیشتری در حال افزایش است.

در تاریخ 1 آگوست ، تورنتو به طور متوسط ​​روزانه در حدود 15 مورد گزارش شده در هفته گذشته مشاهده کرد ، نزدیک به کمترین میانگین هفت روزه شهر از اواسط ماه مارس – در دوره اولیه رشد نمایی قبل از اوج گرفتن همه گیری در انتاریو

میانگین هفت روزه از اوایل ماه آگوست هر هفته افزایش یافته و از جمعه به 93 مورد در روز رسیده است.

اما سرعت این رشد در هفته های اخیر نیز به شدت افزایش یافته است: 28 روز طول کشید تا میانگین هفت روزه تا پایان ماه آگوست دو برابر شود و از 15 مورد در روز به 30 مورد برسد. فقط 11 روز طول کشید تا میانگین یکسان از 45 مورد در روز در 7 سپتامبر به نرخ فعلی بیش از 90 برابر شود.

این شهر هنوز بسیار کمتر از حداکثر میزان آلودگی حدود 230 مورد در روز است که در اواخر ماه مه دیده می شود. با این وجود ، سرعت اخیر رشد ، اگر پایدار باشد ، تورنتو را در اوایل ماه اکتبر به این نرخ نزدیک می کند

با پرونده هایی از Francine Kopun و Ed Tubb

دیوید رایدر
دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و گزارشگری است که در زمینه سیاست های شهرداری و شهرداری فعالیت می کند. او را در توییتر دنبال کنید: dmrider