رمز و راز در مورد صندوق های پست پست کانادایی عمیق تر می شود

صندوق های پست کانادا پست در مرکز شهر تورنتو بدون هیچ دلیل مشخصی از سرویس خارج می شوند و استفاده از پست حلزون را برای ساکنان محلی دشوارتر می کند.

با ارتباطات زیاد و پرداخت صورت‌حساب به‌صورت آنلاین، صندوق پستی قدیمی با باجه‌های تلفن، فرش و زیرسیگاری برای افراد زیر 40 سال در آنجا قرار دارد.

به راحتی می توان از تعداد افرادی چشم پوشی کرد – و همه آنها سالمندان نیستند – که هنوز صورتحساب ها را با پست کردن چک پرداخت می کنند یا از پست های کاغذی برای هر کاری استفاده می کنند.

اخیراً در مورد صندوق پستی نوشتم که از جایی که مدت‌ها در خیابان سنت کلر قرار داشت منتقل شد و یک پیرزن 80 ساله را مجبور کرد مسیر طولانی را در خیابان راه برود. او نگران افتادن در یک پیاده رو لغزنده بود.

صندوق‌های پستی هنوز توسط کسانی که از آنها استفاده می‌کنند ارزشمند هستند. آنها ترجیح می دهند به سفری به جایی که دورتر است و ممکن است شامل یک تکه یخ خطرناک باشد نروند.

جوآنا باسن عکس‌هایی از بیش از دوازده صندوق پستی را ایمیل کرد که در سلفون پیچیده شده بودند تا از ورود نامه‌ها جلوگیری شود یا به‌طور دیگری از سرویس خارج شده بودند.

او گفت: “من متوجه تعداد مشکوکی از صندوق های پست کانادا پست شده ام که در خیابان یانگ بین بلور (خیابان) و اگلینتون (خیابان) از کار افتاده اند.” و افزود که باید بررسی شود.

ایان اورکوهارت، سردبیر سابق استار، همچنین یادداشتی درباره صندوق‌های پستی «ضبط‌شده» در یونگ، تا شمال خیابان لارنس، و همچنین در امتداد جاده مانت پلیزنت، تا لارنس برای من فرستاد.

و این یک پدیده موقتی نیست. او گفت که آنها برای هفته‌ها نوار ضبط شده‌اند.

باسن عکس‌هایی از جعبه‌های بسته‌بندی شده پلاستیکی در نیم دوجین نقطه در امتداد یونگ و همچنین عکسی از چهار جعبه پشت سر هم که رو به پایین در یونگ و بلور و دو جعبه دیگر رو به پایین در ایستگاه Rosedale TTC گذاشته شده بود، ارائه کرد. برخی از آنها اخطاریه‌هایی ضمیمه کرده بودند که نشانی صندوق یا ایستگاه پست دیگری را درج می‌کرد.

من چندین در منطقه Yonge-Davenport پیدا کردم که درپوش‌های آسیب‌دیده‌ای داشتند، گویی خراب شده‌اند، و سلفون‌ها را برداشته‌اند. اما هیچ آسیب آشکاری به بسیاری از جعبه‌هایی که توسط Basen عکس‌برداری شده است و هیچ دلیل واضحی برای از کار افتادن آنها وجود ندارد.

وضعیت: Canada Post توضیحی در مورد جعبه های بسته بندی شده که تقصیر را به طور کامل متوجه خرابکاری می کند، ایمیل کرد. در این بیانیه آمده است: “ما می توانیم تایید کنیم که حوادث خرابکاری در صندوق های نامه های خیابانی” بین اگلینتون و بلور رخ داده است. «صندوق نامه های خیابان آسیب دیده تعمیر خواهند شد.

ما این مسائل و امنیت نامه را بسیار جدی می‌گیریم. تیم امنیتی و تحقیقات ما و سرویس پلیس تورنتو از سایر حوادث خرابکاری صندوق‌های نامه خیابانی ما مطلع هستند. ارائه جزئیات خاص نامناسب خواهد بود.

زمانی که یک صندوق پستی خیابانی آسیب می بیند، آن را در پلاستیک پیچیده می کنند تا از استفاده مشتریان از یک صندوق پستی نامناسب جلوگیری شود. همچنین پوستری خواهد داشت که نزدیک‌ترین دفتر پست کانادا یا صندوق‌های پستی خیابانی را نشان می‌دهد که مشتریان می‌توانند نامه، پست یا بسته خود را تحویل دهند.

این با تعداد جعبه های بسته بندی شده که به نظر می رسد آسیبی ندیده اند مطابقت نداشت، بنابراین من از Canada Post توضیح خواستم و همچنین پرسیدم که آیا آسیب به صندوق های پستی در تورنتو یک مشکل رو به رشد است یا خیر.

در اینجا پاسخ است:

پست کانادا امنیت نامه را بسیار جدی می گیرد. در حالی که ممکن است یک صندوق پستی خیابانی پیچیده در بیرون کاملاً کاربردی به نظر برسد، عملیات محلی همچنان باید صندوق را بازرسی کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی وجود ندارد که بتواند امنیت نامه را به خطر بیندازد.

ما می دانیم که این موضوع اخیراً در تورنتو مطرح بوده است. تیم امنیتی و تحقیقات ما به همکاری با مجریان قانون محلی برای بررسی حوادث خرابکاری صندوق‌های نامه خیابانی ما ادامه می‌دهد. از آنجایی که این تحقیقات ادامه دارد، ارائه جزئیات خاص مناسب نیست.

ما اهمیت ارائه انواع گزینه های در دسترس مشتریان را برای تحویل پست نامه یا بسته های خود درک می کنیم. عملیات محلی به کار سخت خود در تعمیر و جایگزینی صندوق‌های نامه آسیب‌دیده خیابان در سریع‌ترین زمان ممکن ادامه می‌دهد و در عین حال امنیت نامه‌ها را حفظ می‌کند.»

این خیلی مبهم است جای تعجب نیست که مردم مشکوک هستند.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.