سیلیکا نام دیگر سیلیکون اکسیدهاست

همچنین استفاده نابجا و نادرست از کرم های لایه بردار می تواند باعث بروز مشکلات پوستی از قبیل التهابات پوستی، کک و مک و… شود. فرد دارای جوش های سرسیاه و سرسفید باشد، دارای لکه های قهوه ای و کک و مک باشد، دارای مشکلات پوستی ناشی از نور خورشید مانند خط و خطوط ایجاد شده برروی پوست صورت باشد، همچنین برای جای جوش هم قابل استفاده حساسیت به کرم لایه بردار است. شود. از عوارض اشعه فرابنفش خورشید این است که می تواند باعث بوجود آمدن لکه های قهوه ای روی پوست، کک و مک و… این محصول حاوی (AHA) 10 درصد بوده که دارای خواص مرطوب کننده، تنظیم کننده ترشح چربی طبیعی بوده و به پاکسازی پوست کمک کرده و با از بین بردن لایه خارجی، مرده و تیره سطح پوست و پدیدارشدن لایه زنده و زایا بر روی پوست باعث کاهش قابل ملاحظه عمق چین و چروک های سطح پوست، محو و بیرنگ نمودن لک های قهوه ای می گردد.

این ماده فرم فعال ویتامین C است که با تحریک میزان تولید کلاژن، باعث افزایش استحکام و انعطافپذیری پوست و کاهش چین و چروکها میشود. کلاژن نوعی فیبر غنی از پروتئین است که پوست صورت شما را صاف و هموار نگه میدارد و با افزایش سن، رفتهرفته از قدرت و توانش کاسته میشود؛ آسیبهای ناشی از اشعههای خورشید هم روند نابودی کلاژنها را تسریع میکنند و باعث ایجاد چینوچروک روی پوستتان میشود.

همچنین این محصول فاقد مواد مضر بوده و بدون انجام تست روی حیوانات ساخته شده است. داشتن پوستی سالم و زیبا مهم ترین بخش از زیبایی چهره است. کرم جوان کننده مای علاوه بر دارا بودن عملکردهای بالا باعث روشن شدن پوست، بازگشت جوانی و کاهش التهابات پوستی میشود. لایه برداری شیمیایی: در این روش هدف، برداشتن کامل آثار جای جوش و انواع لک های پوستی می باشد. در کرم ضد لک AHA 15% درماتیپیک از آلفا هیدروکسی اسید ها (AHA) استفاده شده است که از میوه های قندی استخراج می شوند.

افرادی که شدیدا پوست حساسی دارند. برخی از این کرم های لایه برداری پوست ترکیبات فنول دارند که می تواند عواقبی داشته باشد پس باید تحت نظر پزشک استفاده شود. هم چنین این کرم حاوی ترکیبات مغذی و رطوبت رسان قوی است که با تنظیم PH پوست، نرمی و لطافت را به پوست باز می گرداند و کافی است جهت استفاده، شب ها مقدار کمی از کرم را بر روی پوست تمیز خود بمالید.