طرح های پارک به نام “جنگ با ماشین” به تصویب شورا رسید

High Park در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات به روی وسایل نقلیه بسته خواهد ماند، در حالی که کارکنان شهر روی طرحی کار می کنند تا در نهایت وسایل نقلیه شخصی را به طور کامل از فضای سبز دیدنی محبوب عابران پیاده و دوچرخه سواران منع کنند.

شورای شهر تورنتو پنج شنبه 18 به 7 به طرح مصالحه رأی داد پس از مناظره‌ای شدید که در آن مخالفان آن را اقدامی رادیکال «جنگ علیه خودرو» نامیدند، علی‌رغم اینکه کاربران پارک در کوتاه‌مدت شاهد تغییرات جزئی خواهند بود.

کارمندان شهرداری وارد می‌شوند و تغییرات فیزیکی را شروع می‌کنند تا ماشین‌ها، عابران پیاده و دوچرخه‌سوارها با هم برخورد نکنند، و کارهای فنی را انجام می‌دهند تا بتوانیم در چند سال آینده به یک High Park کاملاً بدون خودرو برسیم. کان گفت. گورد پرکس، که بخش آن شامل پارک است. او حرکت موفق را پیشنهاد کرد.

این طرح شامل مسیرهای دوچرخه جدا شده جدید در برخی مکان ها و تغییرات در پارکینگ از جمله فضاهای اضافی “اولویت خانواده” و سایر موارد برای افراد با چالش های حرکتی است.

پرکس خاطرنشان کرد که درگیری در های پارک باعث ایجاد تماس‌هایی برای ممنوعیت دائمی خودرو بدون محدودیت خودرو شد. او گفت که مخالفان شورای او «در جهانی گیر کرده‌اند که 50 سال است وجود نداشته است – جایی که مردم می‌توانند آزادانه به هر کجا که می‌خواهند بروند.

در High Park، افراد زیادی هستند که سعی می‌کنند وارد آنجا شوند تا همه ماشین‌ها را در خود جای دهند، بنابراین ما به مسیر بهتری نیاز داشتیم که با Vision Zero و اهداف آب و هوایی ما مطابقت داشته باشد.

تا زمانی که شورای شهر در آینده درباره آن بحث و بررسی نکند، بسته شدن کامل خودروها اتفاق نخواهد افتاد.

کارکنان شهرداری خاطرنشان کردند که یک پارکینگ در لبه سایت باز است، وسایل نقلیه WheelTrans هفت روز در هفته به جاده ها از طریق پارک دسترسی خواهند داشت، و آنها به دنبال گزینه هایی برای شاتل هستند تا به مردم کمک کنند پس از وسایل نقلیه شخصی حرکت کنند. ممنوع است.

شوراها پیشنهاد کارکنان را برای افزایش دسترسی به وسایل نقلیه با جایگزینی ممنوعیت آخر هفته جاری با ممنوعیت فقط در روزهای یکشنبه رد کردند.

Coun. استفان هالیدی (مرکز بخش 2 Etobicoke) این طرح را “نمونه دیگری از جنگ علیه خودرو” توسط “فعالانی که می خواهند تغییری به خاطر تغییر ایجاد کنند” نامید.

Coun. آنتونی پروزا (بخش 7، رودخانه هامبر – بلک کریک)، نامزد انتخابات دور دوم شهردار در 26 ژوئن، که کمی قبل از مناظره شورا یک رویداد تبلیغاتی را در های پارک برگزار کرد، نتوانست همکارانش را متقاعد کند که پارک را به روی وسایل نقلیه باز کنند. هفته

نماینده Ward 7 Humber River-Black Creek که خود را یک دوچرخه‌سوار مشتاق می‌نامد که «دوست دارد داخل اسپندکس خود بچرخد و در همه جا احساس فشار می‌کند»، گفت که او فکر می‌کند هر گونه محدودیتی برای رانندگان در High Park «از ماشین‌ها نفرت است – این ایدئولوژیک است».

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.