لیفت شقیقه – عمل جراحی در بهترین کلینیک – کلینیک تخصصی رویان سلامت

این عمل بیشتر برای افرادی انجام می شود که به دنبال نتایج طبیعی هستند و یا در ترکیب با دیگر عمل های زیبایی انجام می گردد. با افزایش سن، برخی از بیماریها، تغییرات شدید وزن، چربی های ناحیه شقیقه دچار لیپوآتروفی و لیپو دیستروفی می شود و همین عامل به گودی ناحیه شقیقه (Temporal hollowing) منجر می شود. شلی و نازکی پوست و بافتهای ناحیه شقیقه، به افتادگی کلی ناحیه شقیقه و کاهش استحکام آنها در مقابل جاذبه زمین منجر می شود. بنابراین چهره شما زیباتر شده و چشمهایتان درشتتر به نظر میرسند. با استفاده از این روش چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم از بین می رود و با کشیدن گوشه چشم از شقیقه سبب زیباتر دیده شدن چشم ها می شود. شاید شما از جمله افرادی هستید که تمایل دارید از طریق لیفت ابرو و پیشانی زیبایی چهره خود را بیشتر کرده و از داشتن ابروهایی با مدل زیباتر لذت ببرید. همچنین باید سعی کنید موقع خواب سر خود را کمی به سمت بالا نگه دارید تا مستقیم روی صورت خود نچرخید.

او می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. این روش برای افرادی مناسب است که گوشه های چشم و ابروی انها دچار افتادگی شده است. این عمل مزیت های بسیاری نسبت به لیفت کامل صورت دارد که یکی از آنها انجام عمل از طریق یک برش کوچک است که در موها پنهان می شود. پس توصیه ما به شما استفاده از دکتر خوب برای لیفت شقیقه است. دکتر محسن فدایی لیفت شقیقه را بصورت سرپایی و با استفاده از آرام بخش یا بی حسی موضعی و یا تحت بیهوشی انجام می دهد. مهم است که در طول جلسه مشاوره خود با دکتر کاویانی فر در مورد تمام شرایط سلامتی خود، از جمله داروهایی که مصرف می کنید، صحبت کنید. ابتدا از بیحسی موضعی برای بیحس کردن مناطق مورد هزینه لیفت شقیقه با جراحی نظر استفاده میشود. در این روش لیفت شقیقه با استفاده از نخهای بخیه قابل جذب و وارد کردن آنها در قسمتهای مشخص پوست، انجام میشود. تا چند روز از انجام فعالیتهای سنگین ورزشی یا بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.

توجه داشته باشید که حداقل تا یک هفته نباید موقع تمیز کردن صورت یا استفاده از مرطوبکننده محل قرار گرفتن نخها را به شدت مالش دهید. بلافاصله بعد از لیفت شقیقه، در محل برش ها بخیه زده می شود و باند سبكی را به مدت تقریبی ۲۴ – ۴۸ ساعت روی سر قرار می دهند. یعنی هر چقدر فاصله خط رویش مو در ناحیه شقیقه ها با چشم کمتر شود، صورت ظریفتر و جوانتر (baby face) به نظر می رسد. با وجود روش های جراحی پلاستیک کمتر تهاجمی دیگر نگرانی برای این علائم پیری با افزایش سن وجود نخواهد داشت. در افراد جوان، بافتهای بدن قوام نسبتا سفتی دارند ولی با افزایش سن، قوام این بافتها کمتر می شود. به طور مثال با افزایش سن، عضلات نرم تر شده و بافت چربی نیز شل می شود. برای جواب این سوال باید گفت که عمل های جراحی به هرگونه و شدتی که باشند چه بزرگ چه کوچک عوارضی را خواهند داشت ولی بسته به نوع و شدت عمل کم یا زیاد می باشد در اینجا اشاره میکنیم به برخی از عوارض عمل لیفت شقیقه ، به طور کلی این عمل سبک بوده و عوارض خطرناکی را بر جای نخواهد گذاشت .

در واقع در این جراحی لایه سطحی عضله زیر پوست کشیده میشود. پس از عمل لیفت، با توجه به اینکه پیشانی و شقیقه شما کشیده میشود، لایه های زیرین پوست فرصت مناسب برای تجدید کلاژن سازی را دارند. باید مراقب بود که آب مستقیما به زخمها نخورد. در این روش ها، علاوه بر اینکه نتیجه درمان بهتر می شود، ماندگارتر نیز خواهد بود. علاوه بر این، لیفت شقیقه می تواند تکمیل کننده تأثیرات بوتاکس و سایر تزریق ها باشد، زیرا این موارد می تواند خطوط عمیق تری را در مرکز پیشانی و ابروها نشان دهد. بنابراین برای آنکه نتیجه لیفت شقیقه به این روش در دو طرف صورت شما قرینه باشد، باید حتما به یک پزشک ماهر و متخصص مراجعه کنید. توجه به این نکته میتواند در انتخاب روشهای جوانسازی شقیقه به شما کمک فراوانی نماید. در این مرحله طبق روش انتخاب شده پزشک کار را شروع میکند. این کار زیبایی چهره را دوچندان میکند و باعث درشتتر دیده شدن چشمها میشود. این موضوع باعث ایجاد تقارن در حالت ابروها شده و چهره شما را شادابتر میکند. کسانی که دچار این مشکل در ناحیه پیشانی و ابروهای خود هستند میتوانند به کمک جراحی لیفت پیشانی و ابرو زیبایی دوباره را به چهره خود بازگردانده و از مشکل افتادگی و چروکهای ایجاد شده رهایی یابند.