معرفی کوچکترین ردیاب شخصی افراد در دنیا + مزایا

والدین میتوانند ردیاب GPS را بر روی ماشین نوجوان خود نصب کنند تا رفتار رانندگی آنها را زیر نظر داشته باشد و هرکجا که لازم است او را بررسی کنند. IR160 با داشتن ابعادی کوچک به راحتی در کیف یا جیب اشخاص (و یا زیر خودرو) پنهان می شود. ردیابهای GPS خودرو توسط بسیاری از افراد استفاده میشود و همچنین ابزار مفیدی برای مدیران ردیاب شخصی دیجیکالا تجاری محسوب میشوند. این همچنین به آنها کمک میکند تا با بررسی تاریخچه سفر و سایر نشانگرهای خودرو، بنزین را هدر ندهند. حتی این ردیابها عادتهای بالقوه غیر ایمن مانند ترمز شدید یا شتاب سریع را ردیابی میکند.

حتی با وجود بیمه خودرو، ممکن است تحت پوشش سرقت قرار نگیرید. دستگاه را در محل مناسب (کیف ، خودرو ، کوله پشتی و غیره) قرار دهید. این آنتن برخلاف آنتن خارجی در داخل ردیاب قرار میگیرد. در این موارد می توانیم از یک ردیاب افراد استفاده کنیم و به عزیزانمان این اجازه را بدهیم تا مثل فردی عادی در جامعه رفتار کنند و همچنین خیال ما هم از این بابت راحت باشد و نگرانی از این موضوع نداشته باشیم.

همچنین با توجه به کاربرد شخصی این ردیاب برای افراد، ابعاد و طراحی بسیار مناسبی برای محصول در نظر گرفتهشده است. همچنین ثابت شده است که این دستگاه، راهنمای بسیار بهتری برای راهنمایی به هر مکانی از هر نقطه از جهان است. شرایط زیادی وجود دارد که میتواند عملکرد مفید این دستگاه را نشان دهد.

بسته به نوع ردیاب، ممکن است ویژگیهای دیگری نیز داشته باشد که بر سلامت کلی و عملکرد خودرو نظارت میکند، سرعت و سایر عادات رانندگی را پیگیری میکند و حتی در صورت جابهجایی یا دستکاری خودرو، هشدارهایی را برای شما ارسال میکند. جی پی اس شخصی GM100 حساسیت و عملکرد فوقالعادهای دارد و با اتصال به ماهوارهها و دادهها ناوبری امکان قطع شدن سیگنال و ارسال اطلاعات را به صفر میرساند. برای مشاهده انواع ردیاب های شخصی به صفحه فروشگاه نیکان gps بروید.