ناپدید شدن صندوق های پست کانادا خوانندگان را گیج می کند

صندوق‌های پست کانادا پست اخیراً لیسیده‌اند، اما خوانندگان باور نمی‌کنند که این موضوع ناپدید شدن تعداد زیادی صندوق در سراسر تورنتو را توضیح می‌دهد.

در اوایل این ماه، من در مورد تعداد زیادی جعبه که با پلاستیک پیچیده شده و از رده خارج شده اند در مرکز شهر تورنتو گزارش دادم که باعث ناراحتی مردمی شد که نمی خواهند به دنبال دیگری بروند.

من سؤالاتی را در مورد آن به Canada Post ارسال کردم، سپس سؤالات بیشتری را پیگیری کردم، زیرا گفت که تمام جعبه های بسته بندی شده آسیب دیده اند، و حتی آنهایی که به نظر می رسید بدون خطر به نظر می رسید باید از سرویس خارج شوند.

سرویس پستی گفت: «در حالی که ممکن است به نظر برسد که یک صندوق پستی خیابانی پیچیده از بیرون کاملاً کاربردی است، عملیات محلی همچنان باید صندوق را بازرسی کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی وجود ندارد که بتواند امنیت نامه را به خطر بیندازد.

البته این موضوع باعث تعجب مردم شد که چرا جعبه هایی که به نظر آسیب نخورده در پلاستیک پیچیده شده و از رده خارج شده اند.

با قضاوت بر اساس یادداشت‌های خوانندگان، بسیاری از جعبه‌ها واقعا آسیب دیده‌اند، برخی از آنها توسط دزدان. کری شیوزاکی گفت که “شخصی که می شناسم، برخی از افراد را که در صندوق پستی را اره کردند، شگفت زده کرد.” «آنها نامه را برداشتند و سوار ماشین شدند. به معنای واقعی کلمه چند ثانیه طول کشید.»

استار ماه گذشته گزارش داد که سه نفر به اتهام نفوذ به صندوق های پستی و سرقت چک، کارت های اعتباری، اسناد هویتی و سایر اشیاء قیمتی دستگیر شدند.

Canada Post گفت: «عملیات محلی به کار سخت خود در تعمیر و جایگزینی صندوق‌های نامه آسیب‌دیده خیابان در سریع‌ترین زمان ممکن ادامه می‌دهند و در عین حال امنیت نامه را حفظ می‌کنند.»

اما در میان ده‌ها ایمیلی که پس از ستون من سرازیر شد، خوانندگان داستان‌های مشابهی را در مورد اینکه چگونه صندوق پستی محلی‌شان ناپدید شد و جایگزین نشده بود، پس از سال‌ها حضور در همان مکان، به اشتراک گذاشتند و چیزی در این نزدیکی نداشتند.

پائولا دالساندرو، گفت: «من در جریان یافتن این موضوع هستم که جعبه محلی ما کجا رفته است و به سرعت به جایی نمی رسم. چند ماه پیش و سپس حذف شد.

او با مهربانی به این جامعه متراکم خدمت کرده است. به راحتی در دسترس و قابل مشاهده است. با دور نگه داشتن آنها از خیابان اصلی و آشفته کیل، سالمندان و کودکان ما را ایمن نگه می دارد.

جکی پاسکواریلو گفت: «به نظر می‌رسد کوچک کردن صندوق‌های پستی اولین گام در حذف آن‌ها باشد» در محله او در آمزبری. من حداقل چهار صندوق پستی را می شناسم که حذف شده و جایگزین نشده اند.

ما اکنون باید سوار ماشین شویم تا هر چیزی را پست کنیم. وقتی یک صندوق پستی پیدا می‌کنیم، معمولاً در یک تقاطع شلوغ است که نمی‌توان ماشینتان را متوقف کرد و پیاده شد و چیزی را پست کرد.»

گیل مک‌ناتون گفت: «در همسایگی من صندوق‌های پستی بسته‌بندی شده و خارج از سرویس وجود دارد که به نظر می‌رسد برخی از آنها اصلاً آسیب ندیده‌اند. به طور فزاینده‌ای پیدا کردن آن‌هایی که به اداره پست متصل نباشند دشوارتر می‌شود.»

سو جکسون گفت: «انبوهی از صندوق‌های پستی در سرتاسر برمپتون، از روستای پیل تا برامالیا، بسته شده‌اند. “یکی که در گوشه من است برای همیشه از کار افتاده است.”

پل لوئیس گفت که او «ماه‌هاست که از کنار صندوق پستی نزدیک محله من رد می‌شود و هنوز در سلفون پیچیده شده است. به نظر می رسد مسئله امنیتی یک بهانه است.»

دنی مک ماهون عکسی از تابلویی روی جعبه پلاستیکی در خیابان‌های Bayview و Parkview برای من فرستاد و گفت: «به نظر می‌رسد که تابلویی را می‌خواند که (پست کانادا) آن را بلافاصله از سرویس خارج کرده است.»

این عکس یک علامت بزرگ را در کنار کلمات نشان می دهد: “صندوق پستی حذف می شود/جابجا می شود.”

لوئیز ایوانز گفت که در منطقه اسکاربرو او، «من متوجه شده‌ام که صندوق‌های پستی که قبلاً خارج از داروخانه‌ها زندگی می‌کردند نیز گم شده‌اند. تنها راه برای پست کردن چیزی در حال حاضر این است که به فروشگاه بروید.”

آسیب به صندوق‌های پستی، چه توسط دزد یا خرابکاری، یک مشکل جدی برای کانادا پست است و نه فقط در GTA. اما بسیاری از مردم قبول نمی‌کنند که همه جعبه‌های چسب‌خورده وقتی خوب به نظر می‌رسند آسیب می‌بینند و نسبت به دیگرانی که بدون هیچ توضیحی برداشته شده‌اند مشکوک هستند. آنها فکر می کنند چیزهای بیشتری در آن وجود دارد.

و این برای پست کانادا نیز یک مشکل است.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.