هنوز منتظرید تا شهر برگ های ناودان شما را جمع کند؟ در اینجا چیزی است که باید انتظار داشت

اگر از خود می‌پرسید که آیا شهر هنوز در راه است تا برگ‌هایی را که با دقت در حاشیه جلوی خانه‌تان انباشته‌اید جمع‌آوری کند، نترسید.

تا زمانی که طوفان برفی به سبک بوفالو – یا حتی یک زباله دانی 10 تا 15 سانتی متری در طی دو هفته آینده یا بیشتر نداشته باشیم – شهر باید به وعده خود مبنی بر ارائه مجموعه مکانیکی برگ برای خیابان های منتخب در Etobicoke عمل کند. و اسکاربرو

هر پاییز، شهر لودرهای جلویی و کامیون‌های کمپرسی را به ده‌ها خیابان پردرخت در Etobicoke و در امتداد Scarborough Bluffs می‌فرستد تا برگ‌هایی را که ساکنان آن تشویق می‌شوند به‌جای ریختن آن‌ها در کیسه‌های کاغذی به حاشیه بروند.

این زواید نیست. برخی از مناطق به قدری پر از برگ هستند که حوضچه های صید را مسدود می کنند و باعث سیل محلی می شوند. بنابراین شهر با ارائه خدمات جمع آوری ویژه از مقابل مشکل خارج می شود.

برای افرادی که واجد شرایط هستند – یک منبع رنجش برای افرادی که نیستند – یک واجد شرایط وجود دارد که به راحتی نادیده گرفته می‌شود، که در صفحه وب مکانیکی جمع‌آوری برگ در toronto.ca نشان داده شده است: “مجموعه برگ امسال لغو می‌شود اگر یک برف قابل توجه اولیه رخ دهد.”

اولین برف فصل، سه شنبه شب گذشته و صبح چهارشنبه، قابل توجه به نظر می رسید. کارگران شهری که می‌خواستند برگ‌ها را پاک‌سازی می‌کردند، دوباره به پاک‌سازی برف اعزام شدند.

من در یکی از خیابان‌های اسکاربرو زندگی می‌کنم که هفته گذشته برای جمع‌آوری مکانیکی برنامه‌ریزی شده بود. پس از انباشتن انبوهی از برگ‌ها در حاشیه به جای کیسه‌کردن آنها، احساس خفگی کردم. حیاط من توسط درختانی احاطه شده است که به اندازه کافی برگ می ریزند تا حداقل 25 کیسه را پر کنند.

خیابان من جمعه گذشته به طور معجزه آسایی از برگ های پوشیده از برف پاک شد، اما انباشته های برگ در خیابان های دیگر که برای سرویس دهی هفته گذشته در منطقه من برنامه ریزی شده بود هنوز جمع آوری نشده است.

من در مورد تکرار سال 2019 تعجب کردم، زمانی که دو طوفان برف در اواسط نوامبر منجر به لغو جمع آوری مکانیکی در بسیاری از خیابان ها، به ویژه در Etobicoke شد. به ساکنان گفته شد تا پاییز 2020 هیچ سرویسی وجود نخواهد داشت. گزینه‌های جایگزین این بود که آنها را برای تحویل در بهار کیف کنند یا آنها را روی خیابان بگذارند تا در حوضچه‌های صید پراکنده شوند.

می تواند به صورت معکوس نیز کار کند. یک پاییز گرم و باشکوه غیرقابل فصل در سال 2017 به این معنی بود که برگها تقریباً به این زودی نمی ریزند. لودرهای جلویی و کامیون‌های کمپرسی در خیابان‌هایی که هنوز برگ‌های زیادی روی درختان بود راه می‌افتند، که باعث شکایت از زمان‌بندی ضعیف و هدر رفتن منابع از سوی ساکنان شد.

وضعیت: از شهر پرسیدم که آیا بارش برف هفته گذشته قابل توجه است؟ به گفته دن مک گی، سرپرست خدمات حمل و نقل، این کار انجام شد، اما فقط به اندازه ای بود که جمع آوری مکانیکی را موقتاً به تأخیر انداخت. جمعه گذشته، پس از اینکه شهر روی برف قرار گرفت، از سر گرفته شد.

مک گی گفت که حدود 45 درصد از خیابان های این برنامه تا روز جمعه برگ های خود را برداشتند و افزود که شهر “تمام تلاش های منطقی خود را برای بازگشت به خیابان هایی انجام خواهد داد که در آن زمان برگ ها به طور کامل از درختان ریزش نکرده اند. جمع آوری شده.”

لیزا دانکن، مدیر مجموعه‌های مدیریت پسماند جامد، گفت: اگر برف بیشتر منجر به لغو برداشت مکانیکی شود، به ساکنان توصیه می‌شود که برگ‌های خود را کیسه کنند و آنها را برای جمع‌آوری منظم و دو هفته‌ای زباله‌های حیاط خارج کنند که تا اواسط دسامبر ادامه دارد. او گفت که اگر همه چیز به نتیجه نرسد، می توان برگ های بسته بندی شده را نیز به یکی از انبارهای حمل بار در شهر برد.

امیدواریم به این نتیجه نرسد.

چه چیزی در محله شما خراب است؟ هر کجای تورنتو بزرگ هستید، ما می خواهیم بدانیم. به [email protected] ایمیل بزنید یا @TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.