ورق مولتی استایل – طلق البرز

لازم به ذکر است که از انواع ورق های مولتی استایل در مکان هایی که در معرض تابش نور خورشید یا در تماس با آب هستند، نباید استفاده کنید. ورق مولتی خش دار به دلیل داشتن خش و شیار های ظریف در سطح آن نور را به سختی منعکس می کند که این ویژگی در جای مناسب خود یک مزیت عالی به حساب می آید.

این ورق ها در 2 نوع خش دار یا آینه ای تولید می گردد. از ورق های خش دار استفاده میشود. • انعطاف پذیری بالا از ویژگی های مفید ورق های مولتی استایل اتریشی مولتی استایل است. همان گونه که بیان شد ورق های مولتی استایل بازار مصرف بسیاری نزد لیزرکارها دارند و این امر تنها به دلیل خاصیت انعطاف پذیری فوق العاده این ورق ها می باشد.

این دسته از پلکسی گلاس ها را به این دلیل مولتی استایل می نامند که می توان آن ها را خم نمود. 1. نام ها ، پیام و اسامی به صورت برجسته با برش لیزری بر روی پلکسی در رنگ های متفاوت و یا پلکسی مات چسبانده می شود . اگر دوست دارید با دستگاه برش لیزری و نحوه کارکرد و ویژگی های آن آشنا شوید مطلب زیر را بخوانید . اگر تمایل دارید در محیط کار خودتان فضایی مدرن و اصیل را به مخاطبان و مشتریان خودتان به نمایش بگذارید، به سادگی می توانید از نصب این تایل ها بر روی دیوارها بهره ببرید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ضخامت متداول در ورق های مولتی استایلهای رنگی نیز، 1.2 میلیمتر است که این امکان وجود دارد در صورت تمایل به استفاده از ورق های رنگی با ضخامت دیگر با ارایه سفارش در این زمینه ورق مورد نظر تهیه شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مولتی استایل شیراز لطفا به بازدید از وب سایت ما.