چرا بعد از سالها شکایت ، هنوز در این پیاده رو چاله هایی وجود دارد که می تواند یک عابر پیاده بی احتیاط را لگدمال کند؟

عابران پیاده باید ببینند که در کجای خیابان باتورست می روند ، یا اینکه در سوراخ های پیاده رو که می تواند آنها را برای حلقه بفرستد ، زمین گیر شوند.

بیشتر افراد به سختی متوجه یک سوراخ یا خطر دیگر می شوند که در پیاده رو باشد. آنها عابران پیاده ماهر و مطمئن هستند که در اطراف مانعی حرکت می کنند در حالی که به سختی متوجه آن می شوند.

برخی فکر می کنند همه اینها هستند. من یک بار از زمستان گذرانی کانادایی در مکزیک یک ایمیل دریافت کردم ، وی گفت که یکی از ستون های من در مورد خطر لغزش را پیدا کرده است ، زیرا او در جنوب جنوبی با مشکلات بدتری روبرو است و مشکلی ندارد.

تأکید کرد که افراد باهوش معمولاً چیزهایی را دست کم می گیرند که برای کسانی که مانند بسیاری دیگر نمی بینند یا راه نمی روند خطرناک تر است.

برنارد کاتز ، که مرا در جریان مشکلات همسایگی خود قرار می دهد (من عاشق خوانندگانی هستم که چنین کاری انجام می دهند) ، یادداشتی درباره سه “سوراخ خطرناک و فرورفتگی” در پیاده رو در ضلع شرقی باتورست ، از خیابان Melrose به سمت شمال خیابان Deloraine.

کاتز در ایمیل خود ، که شامل عکس است ، گفت: “خواهید دید که آنها خطرات جدی را از بین می برند.” “به ویژه برای افراد مسن ، که تعداد زیادی از آنها در این قسمت از شهر وجود دارد و هر کسی که بعد از غروب آفتاب راه می رود.

علی رغم اینکه در نزدیکی آنها تعمیرات قابل توجهی در پیاده رو انجام شده است ، آنها مدت زیادی در آنجا بوده اند. در یک مورد ، صاحب فروشگاه (Aleph Bet Judaica – 3453 Bathurst) به من گفت که حداقل شش ماه پیش مشکل را به شهر گزارش داده است. »

بدترین مورد از این سه سوراخ یک مربع عمیق بریده شده در اطراف دریچه جعبه آب در مقابل Aleph Bet Judaica بود. در حالی که من مشغول عکس گرفتن بودم ، زنی به درب فروشگاه آمد و به من گفت که آنها بارها این موضوع را به شهر گزارش داده اند که قدمت آن به سالها قبل برمی گردد ، اما این مشکل درست نبود.

وضعیت: من ایمیلی از “مگدا ، برای ارتباط با رسانه ها” دریافت کردم که می گوید “کارکنان شهر محل را بررسی کرده اند و پیاده رو را ایمن و قابل عبور می کنند.”

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید