چرا تورنتو هیدرو پس از تعویض ، قطب های ابزار قدیمی را برای مدت طولانی لنگ می گذارد؟

چه چیزی در مورد قطب ابزار از رده خارج شده است که باعث می شود آن را یک روند آهسته و کند انجام دهد؟

این س ofال متداول توسط افرادی است که می بینند یک میله قدیمی در کنار جایگزین آن برای ماهها یا حتی سالها ایستاده است ، هنگامی که خلاص شدن از شر آن به نظر می رسد ساده تر از قرار دادن یک قطب جدید است.

تورنتو هیدرو مسئول بیش از 150،000 قطب تاسیساتی است اکثریت قریب به اتفاق قطب های شهر و برای سالها به طور مداوم جایگزین آنها شده است.

به طور معمول ، یک قطب جدید در کنار قطب قدیمی برپا می کند ، سپس قطب قدیمی را بریده و آن را ترک می کند تا برنامه های شخص ثالث بل و راجرز ، به نام یک زن و شوهر سیمهای خود را که هنوز به آن متصل هستند قطع کرده اند.

هیدرو هرگز عجله نکرده است که اشخاص ثالث را وادار کند سیمهای خود را بردارند تا تیرهای قدیمی را از بین ببرند ، این یکی از دلایل وجود تیرهای بسیار کنده و خارج از کار در خیابان های شهر است.

اما وقتی سیم نیست شخص ثالث یا غیر از این در قطب های قدیمی ، و آنها هنوز برای مدت طولانی سکون باقی مانده اند ، مردم آنها را به عنوان یک شلوغ خیابان بی فایده می دانند و فکر می کنند Hydro وظیفه خود را انجام نمی دهد.

کنستانتینو کوتاجار از طریق ایمیل برای من درخواست کرد “بررسی کنم که تورنتو هیدرو چقدر طول می کشد تا تیرهای قدیمی را حذف کند” در چندین محله Etobicoke.

“مناطق مورد بحث در مرکز خرید شرقی بین کوئینز وی و خیابان بلور بلور ، خیابان بلور غرب بین خیابان وست مال و نیلسون درایو و رنفورث درایو بین خیابان بلور و جاده برنهمتورپ است.

“این مناطق سالهاست که این قطب های قدیمی را دارند. نمی توانم درک کنم چرا هیدرو این پروژه ها را شروع می کند و هرگز آنها را به پایان نمی رساند. “

وضعیت: ما از تورنتو هیدرو در مورد جدول زمانی حذف تیرهای قدیمی در خیابانهایی که کواتاجار نامگذاری کرده اند پرسیدیم و از سخنگوی راسل بیکر پاسخ زیر را دریافت کردیم: سیستم توزیع برق به عنوان بخشی از این کار ، ما قطب هایی را که می دانیم در وضعیت رو به وخامت قرار دارند جایگزین می کنیم و انواع منسوخ تجهیزات سربار را به استانداردهای مدرن ، ایمن و قابل اطمینان می رسانیم.

“به طور متوسط ​​، این شرکت هر ساله تقریباً 2300 قطب از بیش از 150،000 قطب خود را در سطح شهر جایگزین می کند.

“با وجود این حجم ها ، ما همیشه در تلاش هستیم که جدول زمانی خود را برای حذف قطب های از کار افتاده بهبود دهیم. ما اخیراً اقداماتی را انجام داده ایم مانند منابع اضافی خدمه و همکاری بیشتر با اشخاص ثالث برای کاهش تعداد مکان های دارای قطب های از کار افتاده. همچنین می توانم تأیید کنم که در اوایل سال آینده در حال حذف قطب های قدیمی در The East Mall ، Bloor Street W. و Renforth هستیم. “

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید