چرا دست اندرکاران جان توری در انتخابات تورنتو با هم دست و پنجه نرم می کنند؟

نظرسنجی‌های عمومی درباره اینکه چه کسی باید جایگزین جان توری شود، معمایی را نشان می‌دهد که در یک معمای انتخاباتی پیچیده و در راز شهردار پوشانده شده است.

توری که در ماه فوریه پس از اعتراف به رابطه نامناسبی که از زمانی که زن زیردست او بود، استعفا داد، برای جایگزینی خود در انتخابات دوم ژوئن 26 ژوئن نامزد نمی شود.

اما زمانی که نظرسنجی‌ها نام او را در میان نامزدهای برجسته مطرح می‌کنند، تورنتونی‌ها با اکثریت قاطع محافظه‌کاران را به عنوان اولین گزینه خود برای رهبری شهر تا پایان دوره شورا در سال 2026 انتخاب می‌کنند.

این ممکن است شوکه کننده نباشد، با توجه به اینکه او چقدر راحت در پاییز گذشته موفق به انتخاب مجدد شد.

جادوی سیاسی جان توری منتقل نمی شود

این مالش است. وقتی محافظه‌کاران را از ترکیب خارج می‌کنید، به نظر نمی‌رسد که جادو به نامزدهای واقعی که بیشترین ارتباط را با او دارند – آنا بایلائو، شورای شهر سابق، مدافع قدیمی مسکن او و کان، منتقل نمی‌شود. برد بردفورد، متحد محافظه‌کاران از زمانی که شهردار آن زمان نامزدی شورا را تایید کرد.

Bailão در نظرسنجی‌های Mainstreet Research نزدیک به صدرنشین بوده است، اما در نظرسنجی‌های دیگر مرتباً چهارم یا پایین‌تر است، در رده دوم امیدهای برجسته.

آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اگر آنها نتوانند محافظه‌کاران داشته باشند، رای‌دهندگان فردی بسیار متفاوت را می‌خواهند. اولیویا چاو، نماینده سابق حزب دموکرات و شورای شهر از حمایت 36 درصد از رأی دهندگان مصمم و متمایل در نظرسنجی «فوروم ریسرچ» برای استار برخوردار شد و پس از آن مارک ساندرز، رئیس پلیس محافظه کار سابق، مارک ساندرز، که می گوید محافظه کار تورنتو را در مسیر اشتباه قرار داد و حزب محافظه کار را در مسیر اشتباه قرار داد. دشمن کان. جاش متلو

اخطارهایی وجود دارد. حتی نظرسنجی مداوم نیز یک پیش بینی غیرقابل اعتماد است. همچنین، بسیاری از تورنتونی‌ها هنوز به این مسابقه توجه نمی‌کنند، همانطور که ارقام بالای «بلاتکلم» این نظرسنجی نشان می‌دهد. تشخیص نام در اوایل اهمیت زیادی داشت.

اما هنوز چه چیزی می دهد؟

این شخصیت است، نه سیاست

ناظران سیاسی در داخل و خارج از کمپین شهرداری به استار گفتند که یکی از عوامل کلیدی این است که محبوبیت ماندگار محافظه‌کار بیشتر ریشه در شخصیت او دارد تا سیاست‌هایش. او در سال 2014 پس از اینکه راب فورد شهر را در مقیاس جهانی شرمنده کرد، به عنوان یک دست ثابت و اطمینان بخش برگزیده شد.

اریک مک گوی، مدیر کمپین متلو که شدیدترین منتقد شورای محافظه‌کاران در مورد متروی اسکاربرو، پاکسازی اردوگاه‌ها و موارد دیگر بوده است، گفت: «من فکر می‌کنم که کار شهردار حداقل دو چیز متفاوت است.

«یکی از نقش ها، قاضی ارشد، رئیس شورا است. یکی دیگر، شهردار به عنوان طلسم تورنتو است – مردم به تورنتونی بودنشان افتخار می کنند و جان توری را با شهر مرتبط می کنند، بدون اینکه روی سیاست های او تمرکز کنند.

در سال‌های اخیر، روزهای کاری طولانی مدت و حضور بی‌حد CP24 توری بر هدایت تورنتو در گذر از همه‌گیری کووید-19 متمرکز بود – کار دشواری که او برای آن بازبینی‌های عمومی درخشانی دریافت کرد.

این بدان معنا نیست که تورنتونی‌ها عاشق جایی هستند که تورنتونی‌ها، بیشتر یک مدیر تا یک رویا، شهر را تصاحب کرده‌اند، یا می‌خواهند آن‌ها توسط یک محافظ ادامه پیدا کند، حتی آن‌هایی که خود را به عنوان نامزد تغییر موقعیت می‌دهند.

در طول مبارزات انتخاباتی پاییز گذشته، پس از اینکه سریال «نمی‌توانیم بهتر انجام دهیم» استار، نارضایتی عمومی را از وضعیت نابسامان شهر کم‌مالیات، از قفل‌شده، متبلور کرد، در طول مبارزات انتخاباتی پاییز گذشته، محافظه‌کار مجبور شد از انتخاب مجدد خلبان خودکار خارج شود و قول بدهد که برای تعمیر امکانات رفاهی هزینه کند. دستشویی های پارک تا لیست های انتظار طولانی برای برنامه های تفریحی.

نظرسنجی ها نشان می دهد که رای دهندگان فکر می کنند تورنتو نیاز به اصلاح دارد

مقامات برخی از کمپین های پیشرو از نظرسنجی های داخلی گزارش می دهند که نشان می دهد بیشتر تورنتونی ها احساس می کنند شهر در جهت اشتباه پیش می رود. یکی از نظرسنجی‌ها به نظرسنجی اشاره کرد که نشان می‌دهد 60 درصد این نظر را دارند، در مقایسه با 20 درصد در جهت درست و 20 درصد برای افراد بلاتکلیف – یک سیگنال «عظیم» برای سیاست‌گذاران کمپین.

و سپس نامزدها هستند.

مقامات کمپین برادفورد، رئیس شورا و برنامه‌ریزی پر انرژی و مسکن که به استار گفته بود مانند محافظه‌کاران «اما سریع‌تر» حکومت می‌کند، مطمئن هستند که با هماهنگی رای‌دهندگان و شناختن او از طریق مناظره‌ها و ظواهر، شناخت نام او رشد خواهد کرد و به او کمک خواهد کرد. اعداد نظرسنجی او را به منطقه رقابت فشار دهید.

برخی از ناظران سیاسی می گویند که به نظر می رسد بایلائو یک کمپین محتاطانه به سبک کاندیدای پیشتاز اجرا می کند که با تعداد نظرسنجی های او مطابقت ندارد.

تیم او بابت رویدادهای مکرر که توسط کارکنان کمپین حقوق بگیر و با تجربه برگزار می‌شود یا این واقعیت که به نظر می‌رسد او جذب سرمایه‌گذاری محافظه‌کاران را به ارث برده است، عذرخواهی نمی‌کند، با صندوق جنگی در حدود 1.2 میلیون دلار و در حال رشد که در صورت اهمیت، تبلیغات زیادی را خریداری می‌کند.

تام آلیسون، مدیر کمپین او گفت: «ما یک کمپین کاملاً تأمین شده را اجرا می کنیم که از نظر برخی افراد ممکن است کمپین پیشرو به نظر برسد. برای من این فقط یک کمپین خوب است.

آیا کاری وجود دارد که آنها می توانند انجام دهند تا بخشی از آن جادوی جذب رای محافظه کاران را تداعی کنند؟

جان توری از تایید یک نامزد خودداری می کند

زاخاری اسپایسر، استادیار دانشکده سیاست عمومی و مدیریت دانشگاه یورک، می‌گوید: «یک چیزی که در ذهن من وجود دارد، تأیید است.

منابع کمپین می گویند که حزب محافظه کار به برادفورد و بایلو توصیه می کند، اما به نظر نمی رسد تاییدی برای آنها یا هرکس دیگری در کارت ها وجود داشته باشد. خود این مرد ماه گذشته به استار گفت که “در هیچ کجا درباره رویدادهای کمپین جایگزین من یا نامزدها اظهار نظر نخواهد کرد.”

اسپایسر اضافه کرد: «آن نامزدها باید به این فکر کنند که آیا مردم به سیاست جان توری یا سبک مدیریت جان توری یا شخص جان توری دل بسته اند – اینها سه چیز متفاوت هستند. کپی کردن سیاست او ممکن است ویژگی های دیگر را آغشته نکند.»

شهرداری این کلان شهر از محافظه‌کار مل لاستمن تا دیوید میلر مترقی به راب فورد پوپولیست پر هرج و مرج و به سمت محافظه‌کاران تغییر کرده است. اگر نظرسنجی‌ها را باور دارید، رای‌دهندگان می‌خواهند نوسان دیگری را بیشتر از «لایت محافظه‌کاران» داشته باشند.

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.