چه کسی مسئول این تخت های گل خفه شده با علف های هرز است؟ این یک پیگیری چند ساله است

چه اهمیتی دارد که تخت گلها را به جای شکوفه های زیبا جوانه بزنید؟

این سوال در خارج از م Instituteسسه مشارکت شرقی یورک به ذهن خطور می کند ، جایی که تخت گل های گسترده ای که چند سال پیش قرار داده شده اند ، به جای گیاهان چند ساله ، با علف های هرز پر می شوند.

هفته گذشته ، من در مورد علفهای هرز سر به فلک کشیده شده در ضلع شمالی بلوار دریاچه ساحل – برخی تقریباً به زیر جاده بزرگراه گاردینر دست زده اند – نوشتم که تصور خوانندگان را به خود جلب کرد.

لیندا لوندستروم از طریق پست الکترونیکی اعلام کرد که به نظر می رسد علف های هرز مارچوبه وحشی هستند. اواخر ماه مه ، اوایل ماه ژوئن ، آنها را در امتداد جاده خود داریم. من ساقه ها را انتخاب می کنم و آنها خوشمزه هستند!

“اگر به پایه گیاه نگاه کنید می توانید تشخیص دهید که مانند ساقه مارچوبه به نظر می رسد. مردم می توانند با چیدن و خوردن بهار سال آینده آنها را کنترل کنند. “

من مارچوبه را به اندازه پسر بعدی دوست دارم. اما وقتی از یک رژیم غذایی با دود اگزوز و آب روان روان از گاردینر و دریاچه ساحل تغذیه می کنم ، نمی خواهم دهانم بریزد. لوندستروم می تواند سهم من را داشته باشد.

ستون علف های هرز همچنین توجه ایزابل وارد را به خود جلب کرد ، وی یادداشتی را در مورد “چیزی که سالهاست درگیر من است” ، تخت گلها در ضلع شرقی خیابان کوکسل ، شمال خیابان کوزبرن ، برای من ارسال کرد.

وی گفت: “من عکس هایی از علف های هرز وحشتناکی را که در ضلع غربی محوطه دانشگاه شرق یورک رشد کرده اند ضمیمه می کنم” ، و با اشاره به اینکه هنگام نصب تختخوابها “خوب به نظر می رسید و سپس مورد غفلت قرار می گرفتند.

“بنابراین هر تابستان ، آنها یک محصول عالی از علف های هرز می کارند. درختان دوست داشتنی حیاط مدرسه پشت حصار علفهای هرز را شرمنده می کنند. »

من به آنجا رفتم و تخت گلهایی را دیدم که کمی بلند شده اند و در تمام طول محوطه مدرسه ، بین پیاده رو و حصاری در ضلع غربی مدرسه قرار دارند.

آنها با گل طلا و علف های هرز دیگری که در پاییز رشد می کنند خفه شدند. تنها نشانه گل ، پوسته زرد شده میزبان ها بود که قادر به زنده ماندن در هر چیزی هستند به جز جنگ هسته ای.

وضعیت: تختخوابها بخشی از کمک هزینه جاده هستند ، بدین معنی که در املاک شهر قرار دارند. اما وظیفه کاشت و نگهداری آنها حداقل در زمان ایجاد اولین بار ممکن است به عهده مدرسه باشد. من از طریق پست الکترونیکی به شهر و هیئت مدرسه منطقه تورنتو س askال کردم که چرا آنها را رها کرده اند – نه اینکه تا بهار سال آینده کاری در این زمینه انجام شود. آنها هنوز در تلاشند بفهمند چه کسی مسئول است ، که این وضعیت فعلی امور را توضیح می دهد.

بارگذاری…

بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…بارگذاری…

چه چیزی در محله شما شکسته است؟ هر کجا که شما در تورنتوی بزرگ باشید ، می خواهیم بدانیم. [email protected] را ایمیل کنید یا TOStarFixer را در توییتر دنبال کنید