چگونه یک انتخابات کوتاه تورنتو به یک خط تیره برای پول نقد تبدیل می شود

وقتی کان. استفان هالیدی در مورد اینکه آیا برای شهردار تورنتو نامزد شود یا خیر، با کارشناسان در مورد اینکه چقدر از کمک‌کنندگان برای تامین مالی یک کمپین معتبر نیاز دارد مشورت کرد و به او گفته شد “حدود یک میلیون دلار – و این تازه شروع است.”

این بسیار بیشتر از 15639.98 دلاری است که او در پاییز گذشته برای انتخاب مجدد به عنوان مشاور مرکز Etobicoke خرج کرد. هالیدی گفت که چالش جمع آوری کمک های مالی برای شهرداری عاملی کلیدی برای عدم شرکت در رقابت برای جایگزینی جان توری بود.

مشاور محافظه کار که از رئیس پلیس سابق مارک ساندرز حمایت کرده است، گفت: “این یک تعهد بسیار استثنایی است که من در نهایت ترجیح دادم از آن عبور نکنم.”

رکورد تعداد امیدهایی که برای دریافت دلارهای اهدایی رقابت می کنند

با این حال، تعداد بی‌سابقه‌ای از تورنتونی‌ها برای شهرداری نامزد می‌شوند و برجسته‌ترین آنها برای دریافت دلارهای اهدایی برای پرداخت هزینه‌های همه چیز، از اجاره دفتر گرفته تا کارمندان کمپین، تبلیغات، تابلوهای چمن‌زار و مهمانی‌های پیتزا برای داوطلبان رقابت می‌کنند.

خودی‌های کمپین به دو دلیل به استار گفتند که جمع‌آوری کمک‌های مالی در انتخابات بعدی شهردار غیرعادی و چالش‌برانگیز است.

وظیفه بسیار زیاد است. مقامات کمپین های پیشرو، که اکثر آنها به دلایل رقابتی در زمینه پیشینه صحبت می کردند، گفتند که هدف جمع آوری کمک های مالی با تجربه آنها در انتخابات 12 هفته ای بین 1.5 تا 2 میلیون دلار است – و هر دلار برای پیروزی در 26 ژوئن مورد نیاز است.

محدودیت هزینه های انتخاباتی – حدود 1.66 میلیون دلار، به علاوه جمع آوری کمک های مالی و سایر هزینه های مجاز در کنار آن – نسبت به دوره انتخاباتی شش ماهه عادی تغییری نکرده است.

جمع آوری چیزی کمتر از 1 میلیون دلار، برد را بعید می کند

آنها گفتند که بهترین جمع آوری کمک مالی، صندلی شهردار را تضمین نمی کند، اما جمع آوری چیزی کمتر از یک میلیون دلار با توجه به هزینه های ارائه یک نامزد از طریق کانال های متعدد به 1.9 میلیون انتخاب کننده، پیروزی را تقریبا غیرممکن می کند. هیچ سیاستمداری در کانادا با رای مستقیم بیشتر از شهردار بعدی انتخاب نخواهد شد.

یکی از مقامات مربوط به مبارزات انتخاباتی نامزدی که در نظرسنجی‌ها پیشتاز است، گفت: «من فکر می‌کنم یک کمپین رقابتی جدی 2 میلیون دلار در این انتخابات هزینه خواهد کرد – و برنده این انتخابات مطمئناً دو میلیون هزینه خواهد کرد.

اما در حالی که به نظر می رسد شش نامزد برتر نظرسنجی همگی شانس پیروزی در این مرحله اولیه نبرد را دارند، بسیار بعید است که همه بتوانند حداکثر مجاز را افزایش دهند. آنها بر سر استخری بسیار کمتر از 12 میلیون دلار دعوا می کنند.

در انتخابات پاییز گذشته، سه نامزد برتر مجموعاً 2.34 میلیون دلار جمع آوری کردند که بیش از 2 میلیون دلار آن توسط توری، برنده، جمع آوری شد. در انتخابات شهرداری سال 2014، جدیدترین انتخابات تورنتو بدون هیچ رئیس فعلی، زمانی که محدودیت هزینه کمتر بود، حزب محافظه کار، برنده، و نایب قهرمانان، داگ فورد و اولیویا چاو، مجموعاً 5.7 میلیون دلار جمع آوری کردند.

یکی از مقامات کمپین برتر دیگر گفت: «همه در یک استخر ماهیگیری می‌کنند، با بازه زمانی کوتاه‌تر، و کمتر می‌توان رفت و آمد کرد». “به نظر نمی رسد که شش کمپین برتر اکنون در جمع آوری پول مشکل داشته باشند، اما ممکن است بعداً در کمپین تغییر کند.”

نظرسنجی جاش متلو به جمع آوری کمک های مالی کمک می کند

اریک مک گوی، مدیر Coun. کمپین شهرداری جاش ماتلو گفت که رتبه بالای ثابت نامزد وی در نظرسنجی‌ها به جذب دلارهای کمک‌کننده کمک می‌کند، اما اذعان داشت که او در ماه آوریل نگران بود.

مک گوی گفت: «من در مورد اینکه آیا می‌توانیم پول کافی برای پرداخت تمام صورت‌حساب‌هایمان را در پایان ماه اول جمع‌آوری کنیم، استرس داشتم، اما آنها این مانع را برطرف کردند و او از پیشرفت تاکنون راضی است.

مک گوی گفت که پلتفرم مترقی متلو او را به گزینه برتر برای توسعه دهندگان و لابیگرانی تبدیل نمی کند که به احتمال زیاد حداکثر 2500 دلار کمک مالی را به یک نامزد اختصاص می دهند.

مک گوی گفت: «شما می‌توانید با داوطلبان و ایده‌های خوب تلاش کنید. ما به طور انحصاری وابسته به آن نخواهیم بود – ما کارکنان حقوق بگیر، تابلوهای چمن و یک دفتر خواهیم داشت – اما فکر می کنم وقتی برای این انتخابات یک پس از مرگ می نویسیم، به این سادگی که شخص برنده شد، نخواهد بود. زیرا آنها بیشترین پول را جمع آوری کردند.»

چاو که 1.9 میلیون دلار برای پیشنهاد شهرداری خود در سال 2014 جمع آوری کرد، انتظار می رود این بار حداکثر یا نزدیک به آن را افزایش دهد. یک منبع در کمپین آنا بایلائو، عضو سابق شورای شهر، که شامل بسیاری از اعضای قبلی تیم انتخاباتی محافظه‌کاران می‌شود، گفت که او جمعه یک میلیون دلار کمک مالی کرده است. این او را در صدر گروه جمع آوری کمک های مالی قرار می دهد حتی اگر در برخی نظرسنجی ها عقب بماند

مقامات با کمپین های Coun. برد برادفورد، میتزی هانتر MPP لیبرال و مارک ساندرز، رئیس پلیس سابق، همگی از جمع آوری کمک های مالی سالم گزارش می دهند.

هزینه بالای اجرای یک کمپین

آنها به آن نیاز خواهند داشت. خرید تبلیغات به تنهایی می تواند 700000 دلار باشد. تابلوهای چمن به دلیل تورم افزایش یافته اند و اکثر کمپین ها انتظار دارند بیش از 20 کارمند حقوق بگیر استخدام کنند.

سلینا سزار شاوانس، نامزد شهرداری، وقتی به او می گویند که برخی از رقبای او چقدر درآمد دارند، بلند می خندد.

نماینده سابق لیبرال و مستقل گفت: “امیدوارم 40000 یا 50000 دلار جمع آوری کنم.” فکر می‌کنم یک دفتر تبلیغاتی، تابلوها، چند آگهی در رسانه‌های اجتماعی دریافت خواهم کرد. خودشه.”

در حالی که کمپین‌های بزرگ میزبان رویدادهای جمع‌آوری کمک مالی هستند و از سالن‌های شهر تلفن و ابزار رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، سزار-شاوانز، که به رای‌دهندگان نوید یک “شهر پایدار و شکوفا” را می‌دهد، از هر اهداکننده می‌خواهد تا ۱۰ نفر دیگر برای کمک به بودجه کمپین او پیدا کند.

در پاسخ به این سوال که برایان گراف چقدر برای کمپین شهرداری خود جمع آوری می کند، که می گوید اولویت او این است که دولت فدرال را وادار به کاهش تعداد مهاجران برای کمک به کاهش تقاضا برای مسکن کند، پاسخ می دهد: “در حال حاضر هیچ کدام”.

گراف گفت: “من به دموکراسی اعتقاد دارم و چیزهای زیادی برای مشارکت دارم، اما … اساساً این یک نتیجه قطعی است مگر اینکه یک میلیون دلار داشته باشید.”

اهداکنندگان ممکن است تا آخرین مرحله انتخابات معطل شوند

آلن برادبنت، رئیس و بنیانگذار بنیاد Maytree، که برای تغییر سیستمیک برای کاهش فقر و تقویت جوامع مبارزه می کند، به کمپین شهرداری چاو در سال 2014 کمک مالی کرد. این بار او پس از همکاری با وی در طرح های مسکن مقرون به صرفه، در پیشنهاد بایلائو مشارکت کرد.

برودبنت ابراز شگفتی کرد که هرگز مستقیماً از او درخواست کمک مالی برای شهردار نشده است، و افزود که آماده است در این انتخابات به نامزد دیگری کمک کند.

او گفت: «این مهم است که پودر خود را در مرحله نهایی خشک نگه دارید، اگر کسی باشد که واقعاً نمی‌خواهید در آنجا باشد و بخواهید به کسی کمک کنید که او را شکست دهد، یا کسی که دوست دارید فقط به آن نیاز دارد. کمی تقویت».

دیوید رایدر رئیس دفتر تالار شهر ستاره و خبرنگاری است که تالار شهر و سیاست شهرداری را پوشش می دهد. او را در توییتر دنبال کنید: @dmrider

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.