کرم ضد چروک [200+ محصول] خرید بهترین کرم ضد چروک قوی صورت – روژه

عناصر ذکر شده را با یکدیگز ترکیب کنید و ماسک بدست آمده را روی صورت و گردنتان اعمال کنید و بعد از 20 دقیقه شستشو دهید و با یک پد خشک کنید. کرم ضد چروک کاپریس یک محافظتکننده قوی در برابر نفوذ آلودگی و بازسازی کننده پوست با افزایش سنتز پروتئین به شمار میآید.

همانطور که میدانید محصولات سینره طرفداران زیادی در بازار ایران دارد؛ و این محصول نیز جزو محبوبترین کرمهای ضد چروک ایرانی بازار به شمار میرود. کرم صورت سی گل یکی دیگر از محصولات پرفروش درزمینۀ مراقبت از پوست به شمار میرود. کرم رفع چروک سی گل، حاوی آلفا هیدروکسی اسیدها «A.H.A»، نیشکر، انگور، شیر، سیب، لیمو، پرتقال بوده و در ساخت آن از ویتامینهای C و E استفاده شده است. سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین و از پیری زودرس آن جلوگیری نمایید. و ابزار جانبی مو، برای شما این امکان را فراهم می کند تا همواره موهایی زیبا، سالم و درخشان داشته باشید.

كرم ضد چروک دكتر ژيلا ترکیبی غنی از آملیوکس و کمپلکس لیپوزومال جهت کاهش چروک های سطحی و جوانسازی پوست می باشد. به علاوه اینکه عصاره آلوئه ورا آن به عنوان یک ماده فعال در علوم کازمتیک به عنوان مرطوب کننده ، ضد چروک ، ضد پیر پوستی ، ضد یو وی ، ضد التهاب می تواند مورد توجه است. این محصول حاوی عصاره جلبک دریایی قرمز بوده که به بازسازی و جلوگیری از کاهش رطوبت پوستتان کمک میکند. استفاده از قویترین آنتیاکسیدانها نظیر کوآنزیم «Q10»، عصاره برگ زیتون و ویتامینهای «E» و «C» و همچنین، استفاده از کمپلکس مهارکننده آنزیم «کلاژناز» از تخریب کلاژن ممانعت به عمل میآورد.

ویژگی های این محصول: محرک تولید کلاژن و بازسازی سلولی، روشن کننده پوست و کاهش دهنده لک، ایجاد حس ابریشمی، لطافت و شادابی روی پوست، مرطوب کننده و آبرسان قوی، تأثیر گذاری مطلوب، کیفیت ساخت بالا، حاوی رتینول و ویتامین E, A, C، بافت سبک و نرم. ترکیب این محصول میتواند میزان کلاژن پوست شما را افزایش دهد و با پیری پوست مبارزه کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد چروک صمیم چیست لطفا به بازدید از وب سایت ما.