کرم مرطوب کننده چیست و چرا استفاده از این کرم برای پوست صورت لازم است؟

با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با بهترین های مرطوب کننده و آبرسان پوست آشنا کنیم. چرا باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم؟ یکی از سوالاتی که همواره برای کاربران مطرح میشود این است که چه زمانی باید از کرمهای مرطوب کننده استفاده کرد تا بیشترین بازدهی را بر روی پوست داشته باشند. از اسم مرطوب کننده مشخص هست که ماندگاری اون مهم ترین ویژگی و شاخص ترین ویژگی این محصول پریم هست که خب این ماندگاری بالا برای کسایی که دوست دارند یه بار کرم رو استفاده کنند و تاثیرش روی پوستشون حالا حالا بمونه مثل شاغل ها یا مادرهای بچه دار یه مزیت به حساب میاد.

انتخاب مرطوب کننده کاملا به نوع پوست شما بستگی دارد پس شناخت نوع پوست درانتخاب مرطوب کننده بسیار با اهمیت است. پوست نازك و حساس دور چشم چربي محافظ كمي توليد مي كند؛ به همين دليل حساس تر است و زودتر چروك مي شود. اگر پوست نازك و حساسي داريد بدانيد كه كرم هاي مرطوب كننده خشكي را از پوست تان دور كرده و آسيب هاي وارده به آن را كاهش مي دهند.

کرم مرطوب کننده پوست خشک کلدکرم درماگور موجب محافظت از پوست خشک و حساس میشود و ترمیم لایه هیدروفیلیک پوست را در پی دارد. کرم مرطوب کننده پوست خشک کلدکرم درماگور دارای ترکیب مغذی و غنی است که موجب ترمیم نواقص پوستی و ایجاد احساس راحتی و طراوت در پوست می شود. کسانی که بواسطه مصرف دارو دچار خشکی پوست هستند با استفاده از این کرم علاوه بر مرطوب کنندگی و شفاف کنندگی پوست، با جذب سریع آن مانع از براق شدن پوست می شود. ستاره | سرویس آرایش و زیبایی – خشکی پوست عموما هنگامی روی میدهد که پوست چربی یا آب یا هر دو این موارد را به اندازه کافی نداشته باشد.

شرکت Coryne de Bruynes ، تولید کننده محصولات Dermagor، Item، Gandhour ، مستقر در موناکو ، یکی از اولین آزمایشگاه هایی است که محصولات آرایشی پزشکی را در مورد کرم مرطوب کننده سینره تولید می کند. این ترکیبات گفته شده در کنار هم و با میزان های متفاوت، برای تولید محصولاتی متنوع و متناسب با انواع پوست ترکیب و تولید می شوند. این مواد از چهره ی شما محافظت می کنند و به آن ظاهر مطلوبی می بخشند. وقتی پوست دچار خشکی شود مواد نگهدارنده سلولها از بین رفته و کورنئوسیتهای شاخهای به صورت پوسته پوسته روی سطح پوست ظاهر میشوند.